02-08-2011

Uitgeverij Reed zet CRM-oplossing Progress in

Deel dit bericht

Uitgever Reed Business Information heeft Progress Sonic Enterprise Service Bus (ESB) ingezet voor de integratie van haar CRM- en financiële oplossingen.

Reed Business Information levert meer dan honderd merken met haar multiplatform-oplossing van online producten, magazines, beurzen, conferenties en industrie awards. De doelgroep van het bedrijf bestaat uit ruim 30 miljoen beslissers wereldwijd, verspreid over diverse sectoren.

De uitgever had behoefte aan het verbeteren van het beheer van de datastromen van nieuwe en bestaande klanten. Op basis van deze wens startte Reed Business Information het project Katana. Hiermee werd een nieuw abonnement-managementapplicatie geïntroduceerd in combinatie met een verbeterde integratie van deze applicatie met andere back-office applicaties.

De Progress Sonic ESB bleek de beste oplossing voor het integreren van de missie-kritische applicaties in het project. Project Katana is recent live gegaan, waarbij Progress Sonic ESB zorgt voor real-time integratie en het vertalen van bedrijfsinformatie van het CRM-, financiële - en online autorisatiesysteem.

Partners