09-12-2016

Snow Software vereenvoudigt implementatie van ServiceNow

Deel dit bericht

Snow Software introduceert de oplossing Snow for ServiceNow, waarmee organisaties optimaal gebruik kunnen maken van de productencatalogus, servicecatalogus en CMDB-functies in de populaire IT Service Management-oplossing. Snow Software is aanbieder op het gebied van Software Asset Management (SAM).

Met Snow for ServiceNow kunnen organisaties sneller ServiceNow implementeren en het verlaagt de hoge kosten voor consultancy. Door de CMDB van ServiceNow automatisch aan te vullen met accurate gegevens over hardwareconfiguratie en software-inventarisatie, inclusief informatie over herallocatie en beschikbaarheid van software, besparen organisaties honderden uren aan handmatige configuratie en installatietijd.

Modellen
Een belangrijke feature van de nieuwe oplossing is het automatiseren van de creatie van software- en hardware-modellen, die veel ITSM-processen ondersteunen die centraal staan bij het implementeren van ServiceNow. De CMDB aanvullen met accurate software-modellen stelt organisaties in staat om optimaal te profiteren van de productencatalogus en servicecatalogus in ServiceNow. Deze maken op hun beurt zelfservice mogelijk en een snellere adoptie en tevredenheid van gebruikers.
Meer dan 6.000 organisaties wereldwijd vertrouwen op het SAM-platform van Snow voor het beheer van licenties en softwareconsumptie van grote softwareleveranciers op het gebied van mobile, desktop, datacenter en cloud.

Meer informatie over Snow for ServiceNow.

Partners