Attunity, een divisie van Qlik, heeft de winnaars van haar klantenprijzen bekend gemaakt op Attunity LIVE. Het evenement vond plaats in Mercedes Benz World in Londen, waar organisaties uit alle sectoren werden onderscheiden die alle mogelijkheden van de cloud, big data en analytics realiseren.
De reis van elk bedrijf om echt datagedreven te worden is uniek en inspireerde de lancering van de nieuwe Attunity LIVE conferentie. De awards zijn een eerbetoon aan de vele uiteenlopende en innovatieve manieren waarop klanten en partners van Attunity gegevens gebruiken om hun bedrijf te transformeren en meer impactvolle bedrijfsresultaten te leveren.
De 2019 Attunity LIVE winnaars zijn:
Digitale transformatie - Axa: Deze hoogste categorie is een erkenning voor een organisatie die volledig belichaamt wat het betekent om digitale transformatie te omarmen door een datagestuurde aanpak. AXA's verhaal laat zien hoe een goed geïmplementeerde real-time data-analyse strategie innovatie stimuleert, de bedrijfsflexibiliteit verhoogt en de time-to-market en klantervaring verbetert.
Cloud en innovatie - Aegon: Attunity ziet de combinatie van een cloud-first strategie en moderne data-analyse als een van de toonaangevende trends in de branche. Deze prijs weerspiegelt de reis die Aegon meer dan drie jaar geleden begon om de voordelen van een cloud first-strategie te maximaliseren en een datagestuurde organisatie te worden.
Microsoft Partner Project - Aggreko: Attunity's Microsoft-partnerschap brengt een divers aanbod en de nodige expertise naar de community. Microsoft speelt een essentiële rol in Attunity's missie om klanten te helpen bij het zien, integreren en begrijpen van hun gegevens. Aggreko, een toonaangevende internationale energieklant, won deze prijs door het bereiken van toegang tot en vrijwel realtime levering aan het bedrijf om zo inzicht, actie en kennis te bieden via een cloud- en datagestuurde strategie.
"Onze klanten uit alle sectoren zijn de uitdaging aangegaan om gegevens tot een aanwinst te maken en hebben aanpassingen gedaan in de manier waarop zij analyses leveren en gegevens gebruiken als een belangrijke bron om de cultuur te veranderen en uiteindelijk de bedrijfswaarde te verhogen", aldus Ted Orme, hoofd van de Data Integration Strategy voor EMEA bij Qlik. "Deze onderscheidingen weerspiegelen de successen die onze klanten boeken en hoe Attunity hun visie tot leven heeft gebracht".
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht