In today’s omnichannel world, combining all your touchpoints across web, mobile, email, ads, etc. is becoming critical for better engagement and conversions. That combination of touchpoints is hyper-personalization, which requires a company to have a deep understanding of its own products and a 360-degree view of the customer to devise a customized marketing strategy.
Join Progress and HGS Digital for this exclusive webinar about big data and hyper-personalization. In it, you’ll learn:
• Why digital experiences are so important to businesses
• How businesses are using big data and hyper-personalization to yield better engagement and conversion rates
• How a U.S. specialty retailer is transforming its business from intuition-based decisions to data-driven decisions and significantly improving the customer experience
December 5
11:00 am ET
Register
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht