In today’s omnichannel world, combining all your touchpoints across web, mobile, email, ads, etc. is becoming critical for better engagement and conversions. That combination of touchpoints is hyper-personalization, which requires a company to have a deep understanding of its own products and a 360-degree view of the customer to devise a customized marketing strategy.
Join Progress and HGS Digital for this exclusive webinar about big data and hyper-personalization. In it, you’ll learn:
• Why digital experiences are so important to businesses
• How businesses are using big data and hyper-personalization to yield better engagement and conversion rates
• How a U.S. specialty retailer is transforming its business from intuition-based decisions to data-driven decisions and significantly improving the customer experience
December 5
11:00 am ET
Register
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht