Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taalverwerking en functies voor detectie van emoties.
"Geautomatiseerde chatbots worden steeds populairder bij de consument. Toch worden de echt lastige problemen van klanten nog steeds telefonisch afgehandeld door medewerkers van de klantenservice," zegt Kerim Akgonul, Senior Vice President Products bij Pegasystems. "Met behulp van de realtime spraakanalyse van Qurious.io kunnen medewerkers van de klantenservice deze lastige vragen proactief oplossen met behulp van 'next-best actions'. Omdat het systeem volledig in de cloud werkt, is het een sterke aanvulling op de manier waarop Pega binnen alle interactiekanalen gebruikmaakt van AI. Dit stelt onze klanten in staat om tijdens het hele traject een consistente, optimale klantenservice te bieden.”
Qurious is in 2016 opgericht in San Francisco door Sabrina Atienza en George Ramonov die onlangs tot Forbes 30-Under-30-winnaars zijn uitgeroepen. Pega voegt de functionaliteiten van Qurious.io toe aan het eigen softwareportfolio waarbij de focus in eerste instantie ligt op use cases van Pega Customer Service.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht