InterSystems heeft aangekondigd dat het is toegetreden tot het Gartner Peer Insights Customer First-programma voor de naleving van transparantie en integriteit bij het beheer van het Gartner Peer Insights-beoordelingsproces voor klanten. Door toe te treden tot het Gartner Customer First-programma verbindt InterSystems zich ertoe vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen door beoordelingen van alle klanten te vragen en de voordelen van eerlijke, onbevooroordeelde feedback te erkennen.
Het vlaggenschip van het bedrijf, InterSystems IRIS dataplatform, heeft momenteel een 4,6 (van de vijf) sterren rating op Gartner Peer Insights. InterSystems IRIS is de enige van de 16 leveranciers die is opgenomen in het 2020 Gartner Magic Quadrant for Cloud Database Management Systems die deelneemt aan het Gartner Peer Insights Customer First-programma. "De Gartner Customer First badge geeft aan dat een technologieleverancier zowel positieve als negatieve feedback van de Gartner Peer Insights community verwelkomt en de inzichten van klanten gebruikt om productontwikkeling, service en support te sturen."
InterSystems werd in 2020 ook erkend met een Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Operational Database Management Systems (ODBMS).
"Ons motto is en was altijd om voor de klant te zorgen en geweldige producten te bouwen", zegt VP client services John Paladino van InterSystems. "We zijn er trots op dat we onze klanten een omgeving kunnen bieden waarin ze zich in staat voelen om eerlijke, onbevooroordeelde feedback te geven die ons informeert over hoe we onze producten en diensten kunnen verbeteren om zo goed mogelijk aan hun veranderende behoeften te voldoen. Wij geloven dat de Customer First badge onze toewijding aan onze klanten en het belang van open communicatielijnen bekrachtigt."
Meer informatie: Gartner reviews
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht