Informatica heeft de Cloud Data Marketplace aangekondigd, die is ontworpen om het delen van data te verbeteren, productiviteit te verhogen en organisaties in staat te stellen beter geïnformeerde beslissingen te nemen. De Cloud Data Marketplace stelt zakelijke gebruikers in staat om te shoppen voor zowel data als AI-modellen, zodat zakelijke gebruikers minder tijd kwijt zijn aan het zoeken naar data, en meer tijd aan het nemen van betere beslissingen met vertrouwde data.
"AI en Analytics worden verondersteld innovatie te stimuleren, maar dat kunnen ze niet als ze een tekort aan data hebben. Data scientists en andere dataconsumenten besteden nog steeds het grootste deel van hun tijd aan het zoeken, sorteren en opschonen van gegevens. Het is duidelijk dat de praktijken uit het verleden niet zullen voldoen aan de behoeften van de toekomst", zegt David Corrigan, General Manager, Data Governance, Quality en Privacy bij Informatica. "De Cloud Data Marketplace van Informatica voorziet in deze zakelijke behoefte met een cloud-native oplossing, waarmee organisaties hun interne dataconsumenten kunnen ontmoeten waar ze zijn, met een selfservicemodel dat is afgestemd op hun behoeften en technische vaardigheidsniveau om datagestuurde beslissingen en voortdurende innovatie te stimuleren."
Met Informatica's Cloud Data Marketplace profiteren klanten van intuïtieve, geautomatiseerde datacuratie en -levering op schaal met een gebruiksvriendelijke ‘data shopping’-interface. Met de Informatica-marktplaats voor clouddata kunnen gecureerde datastructuren van elke bron worden geïntegreerd in multi- en hybride clouds, zodat op effectieve wijze kan worden voldaan aan de zakelijke behoeften van ondernemingen. De belangrijkste zakelijke voordelen die de Cloud Data Marketplace biedt aan Informatica-klanten zijn: voldoen aan de toegenomen vraag naar data met geautomatiseerde data operations; bestaande gecureerde datasets snel benutten en direct vindbaar maken; data op een veilige manier democratiseren met een dynamische overeenkomst voor het delen ervan.
De Cloud Data Marketplace is beschikbaar via op afname gebaseerde prijsstelling op de Intelligent Data Management Cloud.
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht