Distology, distributeur voor fabrikanten en dienstverleners van cybersecurityoplossingen, heeft een strategisch partnership aangekondigd met Auth0, onderdeel van Okta. Auth0 verzorgt de Customer Identity Access Management, zodat development teams zich kunnen richten op innovatie. Eén van de belangrijkste onderscheidende kenmerken van het platform is de schaalbaarheid. Hierdoor kunnen bedrijven, zonder enige specialistische kennis, eenvoudig de security en gebruikerservaring configureren.
Volgens het rapport State of the Connected Customer van Salesforce, is 80 procent van de consumenten van mening dat de gebruikerservaring net zo belangrijk is als de uiteindelijke producten of diensten die ze bieden. Met dit in gedachten maakt Auth0 inloggen eenvoudig, zodat klanten de gebruikerservaring krijgen waar ze naar op zoek zijn. Dit geldt bovendien ook voor haar innovatieve security oplossingen zoals Adaptive Multi-factor Authentication (MFA), die de identiteit van klanten beschermd zonder afbreuk te doen aan de gebruikerservaring.
Pete Wilson, EMEA partner manager bij Auth0: “Terwijl Nederlandse bedrijven hun diensten blijven digitaliseren, worden ze heel vaak geconfronteerd met uitdagingen op het gebied van security en gebruikerservaring. “We kijken er naar uit om samen te werken met Distology en haar partners. Op deze manier kunnen wij lokale bedrijven ondersteunen in het oplossen van deze uitdagingen en identiteitsbeveiliging in het middelpunt van hun digitale strategie verwerken.”
Distology is wereldwijd distributeur van Okta. Nu Auth0 is toegevoegd aan het portfolio van Distology kunnen haar partners de toonaangevende onafhankelijke identiteitsoplossingen van Auth0 aanbieden voor iedere use case. Omdat identiteit vaak een cruciaal onderdeel is van digitale transformatie en cyberbeveiligingsinitiatieven, biedt Auth0 via zijn Marketplace een suite van gebruiksvriendelijke technologie integraties aan. Op deze manier kunnen klanten het platform uitbreiden naar hun eigen behoeften.
Distology beleefde het afgelopen jaar zijn meest succesvolle periode tot nu toe. Het bedrijf verdubbelde zijn team en heeft ambitieuze groeiplannen. Distology wil deze ontwikkeling graag voortzetten, door zijn vendor portfolio te diversifiëren. Op deze manier biedt het bedrijf zijn resellers een groter scala aan oplossingen.
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht