The Data Agency kondigt de overname aan van Campaigns Unlimited. Campaigns Unlimited is gespecialiseerd in big data en data management. Met deze toevoeging aan de groep versterkt het haar footprint in Nederland.
The Data Agency helpt marktleiders in media, bij banken en verzekeraars, goede doelen, retailers en automerken met het succesvol uitrollen van hun data strategie. De groep heeft de ambitie door te groeien tot the go to player in de Benelux en Duitsland voor Data, Technology & Analytics.
De overname van Campaigns Unlimited is de vierde op rij door de groep sinds 2019. Eerder dit jaar werd het Duitse Global Group overgenomen en daarmee het netwerk uitgebreid in Duitsland. Met de overname van Campaigns Unlimited verbreedt het bedrijf de dienstverlening richting data consultancy. Eerder werden Invenna (Customer Data Platforms software) en Human Inference (datakwaliteitsoftware) al toegevoegd aan de groep.
Overname zorgt voor continuïteit en focus
Door de aanvulling van Campaigns Unlimited biedt het bedrijf een beter aanbod van diensten en producten met de toevoeging van data consulting. Hiermee biedt The Data Agency voor iedere data-uitdaging een gespecificeerde oplossing. De diensten van Campaigns Unlimited sluiten naadloos aan op de drie verbindende factoren van The Data Agency, te weten Data, Technology & Analytics. Campaigns Unlimited opereert als zelfstandige firma onder de vleugels van de groep.
Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: “Door de overname halen we expertise in huis waarmee we onze relaties nog beter van dienst kunnen zijn. We kunnen meer maatwerk bieden waardoor we ze ook op gefaseerde wijze en met specifieke data-gerelateerde uitdagingen kunnen ondersteunen.” Jan Geerts van Campaigns Unlimited vult aan: “Door deze overname breiden we, ook voor onze huidige klanten, ons productportfolio uit met kennis en producten van de andere onderdelen binnen de groep. Daarnaast is het mooi dat we zorgen voor continuïteit voor onze medewerkers en klanten terwijl we ons ook meer kunnen focussen op de groei van Campaigns Unlimited.”
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht