SAS heeft Customer Intelligence 360 beschikbaar gesteld in de AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden software-oplossingen die draaiwnop Amazon Web Services. SAS Customer Intelligence 360, consequent gerangschikt als leider in onafhankelijke evaluaties, helpt wereldwijde merken bij het vormen, beheren en leveren van klantervaringen.
AWS-klanten krijgen nu toegang tot de versnelde implementatie en Martech schaalbaarheid van SAS Customer Intelligence 360 direct binnen AWS Marketplace. SAS Customer Intelligence 360 biedt klanten de flexibiliteit om hun data, analytics en customer journey activatie inspanningen te stimuleren. Bovendien zal de beschikbaarheid in AWS Marketplace SAS helpen nieuwe klantensets te werven om de kracht van SAS Customer Intelligence 360 naar nog meer marketeers te brengen.
"SAS Customer Intelligence 360 is een toonaangevende Martech-oplossing die marketingleiders al jaren helpt de effectiviteit van marketingcampagnes te vergroten met AI en real-time beslissingen", zegt Mona Chadha, Director of Infrastructure, Category Management and Partner Development. "AWS is verheugd om deze bekroonde oplossing wereldwijd aan onze klanten aan te bieden om hen te helpen intelligentere customer journeys te bouwen en hun klanten beter van dienst te zijn."
SAS Customer Intelligence 360 levert doelgerichte, intelligente marketing. SAS brengt merken van data, naar inzicht, naar actie met rijke functionaliteiten voor adaptieve planning, journey activation en real-time decisioning.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht