MicroStrategy kondigt aan dat het is erkend als leider in het rapport Modern Marketing Data Stack 2023: How Data-Forward Marketers Are Redefining Strategies to Unify, Analyze, and Activate Data to Boost Revenue, uitgevoerd en gelanceerd door Snowflake.
Het rapport van Snowflake identificeert de beste oplossingen die worden gebruikt door klanten van Snowflake om te laten zien hoe marketeers de Snowflake Data Cloud met bijbehorende partneroplossingen kunnen gebruiken om waardevolle prospects het beste te identificeren, bedienen en converteren in loyale klanten. Door gebruikspatronen te analyseren van een groep van ongeveer 8.100 klanten per april 2023, heeft Snowflake tien technologiecategorieën geïdentificeerd die organisaties overwegen bij het bouwen van hun marketingdatastacks.
Het uitgebreide onderzoek weerspiegelt hoe klanten oplossingen kiezen uit een snel veranderend ecosysteem en benadrukt de convergentie van adtech en martech, het toegenomen belang van privacyverbeterende technologieën en de grotere focus van marketeers op meting om de ROI van campagnes te maximaliseren. De categorieën omvatten:
Analytics & Data Capture; Enrichment; Identity & Activation; Measurement & Attribution; Integration & Modeling; Business Intelligence; AI & Machine Learning; Privacy Enhancing Technologies.
Het rapport richt zich op bedrijven die actief lid zijn van het Snowflake Partner Network (of bedrijven met een vergelijkbare overeenkomst met Snowflake), evenals Snowflake Marketplace providers, en verkent elk van deze categorieën waaruit de Modern Marketing Data Stack bestaat. Het rapport beschrijft ook hoe klanten van Snowflake een aantal van deze partnertechnologieën gebruiken om datagedreven marketing en beslissingen mogelijk te maken.
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht