ServiceNow lanceert een uitbreiding van haar Now Assist generative AI-portfolio (GenAI) met nieuwe functionaliteiten die ervaringen verbeteren en de productiviteit verhogen. Now Assist in Virtual Agent, flow generation en Now Assist for Field Service Management (FSM) zijn beschikbaar voor alle klanten.
De GenAI-oplossingen zijn geïntegreerd in het ServiceNow Platform en versterken ServiceNow’s portfolio met praktische GenAI-toepassingen. Deze toepassingen helpen klanten hun manier van werken te veranderen. Now Assist in Virtual Agent, flow generation en Now Assist for FSM verhogen direct de productiviteit voor klanten door de tijd die besteed wordt aan het zoeken, samenvatten en creëren van basisinformatie te verminderen, en tegelijkertijd conversational self-service, incident deflection en workflow-automatisering mogelijk te maken.
AI vormt de basis van het Now Platform
De GenAI-strategie van ServiceNow biedt klanten uitgebreide en veilige Large Language Models (LLM)-ondersteuning, via LLM’s voor algemene doeleinden of door ServiceNow ontwikkelde modellen. LLM’s voor algemene doeleinden bieden klanten flexibiliteit en bieden momenteel toegang tot Microsoft Azure OpenAI Service LLM en OpenAI API. De domeinspecifieke Now LLM van ServiceNow is speciaal ontwikkeld voor ServiceNow workflows, use cases en processen. ServiceNows Now LLM biedt klanten verantwoorde en veilige LLM-ondersteuning, waardoor een uitstekende gebruikerservaring mogelijk is in combinatie met een hoge mate van transparantie, governance en data security.
ServiceNow heeft het initiatief genomen om klanten te voorzien van veilige, bedrijfsbrede GenAI-oplossingen die naadloos aansluiten op workflows. Dit zorgt voor een betere ondersteuning van het Now Platform en een nog snellere time-to-value voor klanten. In de onlangs gelanceerde Now Platform Vancouver release heeft ServiceNow GenAI geïntegreerd in alle workflows op het Now Platform, met de introductie van Now Assist for IT Service Management, Customer Service Management, HR Service Delivery en Creator.
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
Deel dit bericht