Op 26 maart a.s. vindt in de RAI in Amsterdam wederom het grootste business innovatie-evenement van Nederland plaats: de Salesforce World Tour. Dit jaar worden zo'n 2800 bezoekers verwacht.
Organisaties moeten sneller dan ooit kunnen veranderen om te kunnen blijven anticiperen en inspelen op de behoeftes van de klant, de partner, patiënt of de burger. Nu steeds meer mensen massaal en 24 uur per dag online zijn, moeten organisaties structureel transformeren in werkelijk vraaggestuurde organisaties. Tijdens de Salesforce World Tour wordt in diverse tracks en presentaties ingegaan op de mogelijkheden om door middel van business innovatie deze omslag te maken.
Mobiel, social en open in de cloud
De bezoekers van Salesforce World Tour kunnen naast de de keynotes kiezen uit een reeks breakout sessies met inspirerende klantverhalen en live demos, plus een Cloud Expo met meer dan 30 Cloud-specialisten. Afgelopen jaar bezochten ruim 2000 mensen het evenement, dit jaar zullen dat er naar verwachting 2800 zijn.
Parker Harris keynote
De Keynote in de ochtend wordt verzorgd door Parker Harris, samen met Marc Benioff vijftien jaar geleden een van de oprichters van Salesforce. Hij zal samen met een aantal klanten van Salesforce laten zien waar klantgerichtheid toe kan leiden.
De bezoekers zullen onder meer zien hoe organisaties de ontwikkeling en het uitrollen van nieuwe bedrijfskritische apps drastisch kunnen versnellen. Bedrijfsprocessen worden verplaatst naar apps die direct mobiel en via alle social kanalen bereikbaar zijn. Daarbij is het platform open, wat betekent dat het ook externe ontwikkelaars in staat stelt om apps te ontwikkelen die perfect aansluiten op de wensen, behoeften en eisen van hun klanten.
Dit innovatiemodel krijgt vorm in de AppExchange, een marktplaats van business apps waar inmiddels meer dan 2000 apps verkrijgbaar zijn.
Hackathon
Naast het reguliere zakelijke programma zal speciaal voor ontwikkelaars een speciale DevZone worden ingericht en een Hackthon plaatsvinden. Ook zal de nieuwe Analytics Cloud voor het eerst in Nederland gedemonstreerd worden.
Het programma van donderdag 26 maart:
08:00 - 10:00 Registratie & Cloud Expo
08:30 - 09:10 Breakout sessies
10:00 - 12:00 Keynotes van onder meer Parker Harris
12:00 - 13:00 Lunch in Cloud Expo
12:00 - 18:00 Cloud Expo
13:00 - 16:45 Breakout sessies
Via deze link meldt u zich kosteloos aan voor Salesforce World Tour Amsterdam.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht