Vandaag maakte Oracle bekend dat het Maxymiser gaat kopen, een leider in cloud-based softwareaanbieders. Maxymiser maakt het mogelijk voor marketeers om te testen, targeten en personaliseren wat een klant ziet op een webpagina of mobiele app, waar de engagement en de omzet stijgt. Het optimaliseert meer dan 20 miljard klantenervaringen per maand voor merken als Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger en Wyndham.
Oracle Marketing Cloud is al het snelst groeiende softwareplatform voor marketeers in de wereld. De toevoeging van Maxymiser aan de Oracle Marketing Cloud maakt dat Oracle een nog volledigere oplossing kan bieden voor marketingprogramma's via alle digitale kanalen en gedurende de gehele customer lifecycle.
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
Deel dit bericht