De application performance suite van Dynatrace vormt het fundament waarop telecommaatschappij Huawei zijn holistische aanpak voor het beheer van klantervaringen draait. Daarmee is Huawei de eerste binnen de industrie die op zo'n manier naar customer experience management (CEM) kijkt.
De holistische aanpak van Huawei SmartCare is de start van een nieuw tijdperk voor de telecomindustrie. Het biedt operators de mogelijkheid om te verschuiven van netwerkgebaseerd beheer van de klantervaring naar een daadwerkelijk gebruikergebaseerd model dat direct inspeelt op het diverse en veeleisende gedrag van eindgebruikers. Het beheer vindt plaats over alle kanalen en contactmomenten. Mede door de suite van Dynatrace, leverancier van software voor digitale performance, stelt deze CEM-oplossing telecomoperators (telco's) in staat om de daadwerkelijke klantervaring te meten en in kaart te brengen, ongeacht de complexiteit van de IT-omgeving.
Overleven en excelleren
"Het toekomstbestendig maken van Huawei's CEM-oplossing was een belangrijke factor in de keuze voor Dynatrace,” legt Wayne Ju, regionaal directeur van Dynatrace in China uit. "Onze oplossing zorgt ervoor dat organisaties daadwerkelijk proactief zijn in hoe ze iedere customer journey beheren en monitoren. Bovendien kunnen ze eenvoudig en snel inspelen op veranderend gedrag, trends in de markt en ontwikkelingen op technologiegebied." Deze krachtige en flexibele mogelijkheden maken Dynatrace de aangewezen partner voor Huawei. "Hun visie op CEM behelst ieder aspect van de klantervaring en customer journey. Deze nauwgezette, holistische details zorgen ervoor dat telco's kunnen overleven en excelleren in de digitale economie."
"Samen met onze partners in deze industrie steken we ontzettend veel moeite in het verbeteren van ons CEM-portfolio", zegt Liu Feng, SmartCare CEM domain general manager bij Huawei. "We ontwikkelen alle zaken die belangrijk zijn om telecomleveranciers te helpen bij de verandering van een cultuur waarbij het netwerk centraal staat, naar een cultuur waarbij de klant centraal staat. Onze samenwerking met Dynatrace biedt operators concurrentievoordeel in de digitale economie."
Dynatrace is innovator op het gebied van software voor digital performance management. Deze maakt real-time-informatie over de beschikbaarheid en snelheid van applicaties zichtbaar voor business en IT, zodat organisaties maatregelen kunnen nemen om hun applicaties te verbeteren. Dynatrace helpt organisaties van elke omvang om hun applicaties en digitale kanalen te zien door de ogen van hun gebruikers. Wereldwijd gebruiken ruim 7.500 organisaties die inzichten om de complexiteit te beheersen die gepaard gaat met beschikbaarheid en snelheid van applicaties.
Meer informatie: www.dynatrace.com
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht