Website visitors are no longer inspired by off-the-shelf content. Without personalised customer experiences, you can easily find yourself at a competitive disadvantage as customers and prospects pass you by. To create compelling experiences that keep people coming back for more, marketers need the right tools. They need to be able to manage and deliver personalised content on any device, plus monitor and optimise the effectiveness of your personalisation strategy at all times.
Join Progress on Tuesday, March 14 at 10 am GMT when we’ll show you how to enable data-driven marketing and a winning personalisation strategy through a web content management (WCM) platform, plus leverage the power of predictive analytics to more accurately predict and capitalise on customer behavior.
Tue, Mar 14, 2017 11:00 AM - 12:00 PM CET
Register
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht