Pegasystems kondigt aan de relaties met Amazon Web Services (AWS) en Microsoft Azure te intensiveren. Dit biedt klanten meer keuze, flexibiliteit en ondersteuning bij het configureren van hun cloud-omgeving. Naast de recentelijk aangekondigde samenwerking met Pivotal betekenen deze partnerships een verdere uitbreiding van Pega's cloud-strategie, die klanten niet langer afhankelijk maakt van één leverancier.
Uitbreiding van de samenwerking met AWS zorgt voor naadloze integratie tussen Pega Customer Service – Pega’s customer service oplossing voor gepersonaliseerde realtime klantinteracties met ondersteuning van Artificial Intelligence – en Amazon Connect – een zakelijke cloud-based contact center management dienst. Pega klanten kunnen nu Amazon Connect direct integreren in Pega Customer Service zodat de call center agents per klant beschikken over de volledige context en interacties eenvoudig kunnen beheren.
Microsoft Azure is een open en flexibel cloud computing-platform. Met deze cloud-diensten kunnen gebruikers overal applicaties bouwen, implementeren en beheren met de tools, applicaties en frameworks van hun keuze. Klanten kunnen nu kiezen voor Pega®Cloud – Pega's volledig beheerde cloud platform – of voor een model waarbij Pega’s technologie rechtstreeks op AWS of Azure wordt geïmplementeerd. In alle gevallen geldt een 24/7 ondersteuning van Pega's wereldwijde support team.
"Organisaties willen tegenwoordig geen one-size-fits-all oplossing meer; ze willen liever een set van tools die naar eigen behoefte kan worden ingezet", aldus Derk-Jan Brand, managing director Benelux & Nordics bij Pegasystems. "Klanten afhankelijk maken van één cloud-architectuur is niet meer van deze tijd. Wij bieden onze klanten de mogelijkheden om te kiezen voor oplossingen die het beste aansluiten bij hun bedrijfsdoelstellingen. Dit geldt dus ook voor hun keuze voor de cloud.”
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht