Salesforce.com heeft Radian6 overgenomen. Radian6 is een social media monitoring-platform dat gebruikt wordt door meer dan de helft van de FORTUNE 100-bedrijven.
Radian6's technologie monitort dagelijks honderden miljoenen conversaties binnen Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, blogs en online communities. De kennis die uit deze conversaties voortkomt, is voor ondernemingen van grote waarde om marketing en verkoop te optimaliseren. Ook kan aan klanten een betere service worden verleend en begrijpen ondernemingen beter wat er over hun merk, producten en concurrenten wordt gezegd. Met Radian6 voegt salesforce.com binnen al zijn producten de mogelijkheid toe om deze publieke conversaties te monitoren en hier aan deel te nemen. Het publieke social web wordt zo naar de customer business gebracht.15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht