Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke communicatieoplossingen, maakt de Softphone Connector beschikbaar via de Appexchange2 van Salesforce.com. Met deze Softphone Connector is de callcenterfunctionaliteit van Customer Interaction Center direct te gebruiken door de eindgebruiker vanuit de user interface van Salesforce.com.
Bellen en gebeld worden gebeurt dan vanuit één en hetzelfde scherm waarin alle functionaliteit voor het gespreksbeheer, presence management en screenpop zijn geïntegreerd.15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht