Salesforce.com heeft Service Cloud 3 – een nieuwe generatie van social contactenters – uitgebracht. Ditverbindt organisaties met klanten door middel van alle denkbare social media, waaronder Twitter, Facebook en andere social networks via Radian6.
Organisaties kunnen binnen Service Cloud 3 gesprekken over hun merk op Facebook en Twitter monitoren en opslaan. Ook kunnen zij Radian6 voor Salesforce gebruiken voor het monitoren van blogs, forums en discussiegroepen. Agents kunnen zich direct verbinden met klanten, ongeacht het device, waaronder de iPad 2, om in real-time customer service te bieden.15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht