23-01-2019

Celonis wint terrein met Intelligent Business Cloud

Deel dit bericht

Celonis breidt dankzij de release van de Intelligent Business Cloud (IBC) haar klantenbestand wereldwijd uit. Deze bedrijven kiezen voor Celonis om de bedrijfstransformatie te versnellen. Met de IBC kunnen klanten informatiestromen in hun operationele systemen vastleggen en inzichtelijk maken, waardoor ze inzicht krijgen in nogelijke procesverbeteringen die een aanzienlijk voordeel bieden voor de organisatie. Bedrijven die afgelopen kwartaal voor Celonis kozen zijn onder meer: Exxon Mobil Corporation, BMW, General Electric Company, Novartis en Lockheed Martin.

Naast nieuwe klanten zijn er ook veel bestaande klanten, waaronder Dell, Symantec en Citigroup, die de inzet van Celonis’ oplossingen uitbreiden. Celonis is meer te vinden in de zorg- en medische sector, met klanten als Medtronic, Ortho Clinical Diagnostics, Athenahealth en Kaiser Foundation Health Plan. Ook retail- en consumentenmerken wereldwijd zetten Celonis veelvuldig in om de transformatie en verbetering van order-to-cash, purchase-to-pay, warehousing en supply chain processen te versnellen. Klanten in deze sector zijn onder meer: Unilever, Mast-Jägermeister, Adidas, Escada, Coca-Cola European Partners Germany, Henkel en Whirlpool Zuid-Amerika.

"Het is goed om te zien hoeveel bedrijven de kracht van process mining begrijpen en steeds meer inzetten om bedrijfstransformatie te begeleiden en stimuleren”, zegt Alex Rinke, co-CEO van Celonis. "We hebben altijd al een bolwerk gehad in de productie-, chemische en farmaceutische industrie, maar het momentum van dit kwartaal laat zien dat alle soorten bedrijven snel aan de slag gaan in de cloud om impactvolle end-to-end procesverandering te realiseren.”

De Celonis Intelligent Business Cloud, gelanceerd op 15 oktober 2018, biedt inzicht in bestaande processtromen, een gedetailleerde analyse van procesmetingen en een intelligent kader voor procesverbeteringen in alle operationele systemen.

Partners