2025 is shaping up to be a landmark year for enterprise AI. Advancements in generative AI (GenAI) and large language models (LLMs) have brought the transformative power of agentic AI to the forefront of every IT leader's mind. While often mistaken fo...
Cloudera heeft de resultaten van het onderzoeksrapport The Future of Enterprise AI Agents gepubliceerd. Dit betreft een onderzoek onder bijna 1500 IT-managers in veertien landen, om inzicht te krijgen in de implementaties, het sentiment en toepassing...
SAP en Google Cloud breiden hun strategische samenwerking uit met nieuwe initiatieven die enterprise AI toegankelijker, schaalbaarder en zakelijk relevanter maken. De focus ligt op drie gebieden: een open protocol voor samenwerking tussen AI-agents (...
Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Wat komt er kijken bij het ontwerpen en opzetten van een moderne data-architectuur? Dit praktische seminar op 11 en 12 november 2025 biedt richtlijnen, stappenplannen, tips, ontwerpregels, use cases en praktijkvoorbeelden.
Accenture heeft haar AI-Refineryplatform uitgebreid met een nieuwe tool om AI-agents te bouwen. Hiermee kunnen zakelijke gebruikers snel AI-agents bouwen en aanpassen zonder technische expertise of codering nodig te hebben. Zo kunnen zij snel en flex...
OutSystems kondigt ONE Conference 2025 aan, een evenement dat in het teken staat van de evolutie van generatieve softwareontwikkeling en de mogelijkheden van Agentic AI. Het jaarlijkse evenement keert terug naar Lissabon met Diego Lo Giudice, expert ...
Cloudflare introduceert producten die de ontwikkeling van AI-agents versnellen. Het bedrijf stelt ontwikkelaars in staat om eenvoudig AI-agents te bouwen en toe te passen met de ontwikkeling van het eerste remote Model Context Protocol (MCP), de toeg...
Data readiness is your first and foremost step in starting with AI. We all know that data is beating heart of AI and the quality and integrity of your data directly impacts the effectiveness and reliability of your AI outcomes. As I represent a globa...
Hoewel de meeste consumenten zeggen dat klantenservice een cruciale rol speelt in hun perceptie van een merk, is minder dan de helft (45 procent) tevreden over de service die ze krijgen. Deze discrepantie benadrukt een belangrijke kans voor merken om...
SAP en NVIDIA bundelen hun krachten om een revolutie teweeg te brengen in zakelijke AI-toepassingen. Door de integratie van NVIDIA's geavanceerde Llama Nemotron-modellen in SAP assistent Joule, ontstaat een nieuwe generatie AI die niet alleen reageer...
AI ontwikkelt zich razendsnel. De laatste jaren zijn alle beschikbare open en gesloten modellen enorm gegroeid en zijn de applicatie-architecturen geëvolueerd van RAG naar agentisch. Eén uitdaging blijft echter hardnekkig aanwezig: het combineren v...