Growth Tribe, Europa's eerste Growth Hacking Academy, verandert van koers naar een digitale opleider. Het trainingsbedrijf heeft haar nieuwe branding aangekondigd om organisaties te helpen met de manier waarop zij training voor digitale vaardigheden voor hun werknemers organiseren.
De rebranding past bij de groeiende ambitie van het bedrijf om de digitale kenniskloof op de Europese arbeidsmarkt te dichten. De scale-up wil de rol van leren in de bedrijfswereld fundamenteel veranderen, managers ertoe aanzetten hun huidige opvattingen over leren te herzien, en de impact van leren te meten om het enorme groeipotentieel te ontsluiten. Na samenwerking met organisaties als Philips, Ahold en Zurich Insurance Group, constateert Growth Tribe dat bedrijven de aanpak tot het bijscholen van hun werknemers moeten veranderen door leerervaringen leuker en aangenamer te maken.
Directeur en mede-oprichter Peter van Sabben van Growth Tribe zegt: “We hebben zelf ook een leerreis doorlopen, en daarom moest onze branding onze nieuwe identiteit weerspiegelen. Leren is nooit een rechttoe rechtaan proces. Tegenslagen, veranderingen in prioriteiten, technologische updates, en het verstrijken van de tijd bepalen allemaal hoe mensen en organisaties zich blijven ontwikkelen. Nooit is dat meer waar geweest dan in deze tijden. Wij dagen organisaties graag uit om opnieuw na te denken over hoe zij hun leermogelijkheden organiseren en meten, en bieden hen bruikbare, praktische, en plezierige leertrajecten aan.
Karakteristiek voor het nieuwe merk is een doorlopende leerlijn die Growth Tribe’s kernovertuigingen weergeeft:
• Leren is een moeilijk proces met veranderingen, tegenslagen, koerswijzigingen, momenten van afleren, maar het is een continu proces en de beste ROI die particulieren en bedrijven kunnen doen.
• Leren moet een plezierige ervaring zijn, zodat mensen bereid zijn meer tijd in hun ontwikkeling te investeren.
Growth Tribe is actief in zes Europese landen en ondersteunt sinds 2015 de leertrajecten van meer dan 16.000 mensen en meer dan 900 toonaangevende organisaties.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht