Growth Tribe, Europa's eerste Growth Hacking Academy, verandert van koers naar een digitale opleider. Het trainingsbedrijf heeft haar nieuwe branding aangekondigd om organisaties te helpen met de manier waarop zij training voor digitale vaardigheden voor hun werknemers organiseren.
De rebranding past bij de groeiende ambitie van het bedrijf om de digitale kenniskloof op de Europese arbeidsmarkt te dichten. De scale-up wil de rol van leren in de bedrijfswereld fundamenteel veranderen, managers ertoe aanzetten hun huidige opvattingen over leren te herzien, en de impact van leren te meten om het enorme groeipotentieel te ontsluiten. Na samenwerking met organisaties als Philips, Ahold en Zurich Insurance Group, constateert Growth Tribe dat bedrijven de aanpak tot het bijscholen van hun werknemers moeten veranderen door leerervaringen leuker en aangenamer te maken.
Directeur en mede-oprichter Peter van Sabben van Growth Tribe zegt: “We hebben zelf ook een leerreis doorlopen, en daarom moest onze branding onze nieuwe identiteit weerspiegelen. Leren is nooit een rechttoe rechtaan proces. Tegenslagen, veranderingen in prioriteiten, technologische updates, en het verstrijken van de tijd bepalen allemaal hoe mensen en organisaties zich blijven ontwikkelen. Nooit is dat meer waar geweest dan in deze tijden. Wij dagen organisaties graag uit om opnieuw na te denken over hoe zij hun leermogelijkheden organiseren en meten, en bieden hen bruikbare, praktische, en plezierige leertrajecten aan.
Karakteristiek voor het nieuwe merk is een doorlopende leerlijn die Growth Tribe’s kernovertuigingen weergeeft:
• Leren is een moeilijk proces met veranderingen, tegenslagen, koerswijzigingen, momenten van afleren, maar het is een continu proces en de beste ROI die particulieren en bedrijven kunnen doen.
• Leren moet een plezierige ervaring zijn, zodat mensen bereid zijn meer tijd in hun ontwikkeling te investeren.
Growth Tribe is actief in zes Europese landen en ondersteunt sinds 2015 de leertrajecten van meer dan 16.000 mensen en meer dan 900 toonaangevende organisaties.
22 april 2021 (online seminar op 1 ochtend) Iedere organisatie heeft te maken met het integreren van systemen en applicaties. Maar hoe worden integratieprocessen en informatiestromen nu werkelijk geautomatiseerd? En hoe pakt u dit op een efficiënte...
11 mei 2021 (online seminar op 1 ochtend) Cloud Native technologieën als FaaS (Function-As-A-Service), Cloud Native messaging en Serverless API Management zijn belangrijke bouwstenen voor een nieuwe generatie van integratie-architecturen. Tijdens de...
27 mei 2021 (online cursus van 1 ochtend) Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 15.Intensieve cursus waarin de belangrijkst...
1 juni 2021 (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. Waardevolle online tutorial van ...
2 t/m 4 juni 2021 [3 halve dagen online]Praktische tweedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duide...
10 juni 2021 (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp bespreekt de verrassende redenen waarom de selectie en implementatie van standaardsoftware vaak vreselijk fout gaat, en vooral hoe dat is te vermijden. Waardevolle...
30 juni en 1 juli 2021 (Face-to-face én Live Video Stream) Schrijf in voor de achtste editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. In twee intensieve dagen behandelen wij belangrijke thema’s als Analytics & Data ...
16 september 2021 (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp beschrijft het verschil tussen "essentie" en "toeval" ("wat" versus "wie en hoe") en manieren om dit te gebruiken om een betere analist te worden. Waardevolle...
Deel dit bericht