13-04-2022

ServiceNow San Diego Platform biedt tools voor hyperautomatisering

Deel dit bericht

ServiceNow kondigt haar Now Platform San Diego release aan. Met een verbeterd, moderner visueel design en nieuwe Robotic Process Automation (RPA)-mogelijkheden die hyperautomatisering mogelijk maken, is de nieuwste versie van het Now Platform ontworpen om organisaties te ondersteunen bij de grootste uitdagingen die in iedere sector en elke regio spelen, en waarmee organisaties worden geholpen klaar te zijn voor een nieuwe economie.

Met de introductie van Next Experience in de Now Platform San Diego release, brengt ServiceNow de ervaringen samen van de meer dan 70 miljoen jaarlijks actieve gebruikers van het platform, die ServiceNow elke dag gebruiken om hun werk gedaan te krijgen. Platformgebruikers zullen hun belangrijke werkzaamheden binnen handbereik hebben, via alle applicaties, zodat ze snel aan de slag kunnen met wat de meeste urgentie heeft. Next Experience heeft een moderne, gestroomlijnde navigatie die in iedere applicatie dezelfde ervaring biedt en licht Favorites en History uit zodat werknemers snel terug kunnen keren naar hun belangrijkste werk.
 
Next Experience heeft een verbeterd, modern visueel design, inclusief een volledig vernieuwde onderdelenbibliotheek, nieuwe iconen, typografie en illustraties. De ervaring biedt verbeterde personalisatie-opties zoals toegangsvoorkeuren, informatiedichtheid, lay-out-voorkeuren en de keuze tussen een lichte en donkere modus.
 
Met 25 speciaal ontwikkelde workspaces die een nieuw visueel design hebben, de mogelijkheid om inzichten naar boven te halen met dashboards en machine learning-toepassingen voor het toewijzen van taken en het doen van suggesties voor mogelijke volgende stappen, helpt Next Experience platformgebruikers bij het direct vinden van de informatie die ze nodig hebben en bij het sneller afronden van taken met een hoge prioriteit.
 
In de Now Platform San Diego release voegt ServiceNow een complete automatiserings- en integratie-oplossing toe die Integration Hub combineert met nieuwe RPA-mogelijkheden, waarmee gemiddeld een drie keer snellere time-to-value mogelijk wordt gerealiseerd. Samen met ServiceNow’s native low-code appontwikkelingsproduct, App Engine, biedt Automation Engine kant-en-klare oplossingen die eenvoudig te gebruiken zijn zonder dat daarvoor extra training nodig is. Werknemers kunnen zo handmatige en repetitieve handelingen automatiseren en verbinding maken met ieder systeem - ongeacht of dit systeem modern of ouderwets is.
 
Automation Engine bevat ook het gloednieuwe RPA Hub, waarmee een centrale controlekamer digitale robots kan monitoren, beheren en inzetten. Op die manier kunnen organisaties repetitieve, handmatige taken automatiseren, bedrijfsprocessen stroomlijnen en werknemersproductiviteit stimuleren - zonder een verhoogde kans op menselijke fouten.
 
RPA Hub bevat 1300+ kant-en-klare onderdelen om de time-to-value te verkorten voor automatiseringsinitiatieven, en een RPA Desktop Design Studio waarmee gebruikers beheerde en onbeheerde bots kunnen ontwerpen, testen en publiceren. No code-toegang tot RPA Hubs is ingebouwd in Flow Designer via de RPA Hub Spoke, waardoor iedere ServiceNow-ontwikkelaar RPA Hub naast Integration Hub kan draaien, alles binnen een vertrouwde interface.

Partners