06-12-2022

Pegasystems lanceert Infinity 8.8

Deel dit bericht

Pegasystems lanceert een nieuwe editie van haar Infinity-softwaresuite. Met Pega Infinity 8.8 kunnen organisaties sneller apps implementeren, slimme workflows creëren en betere ervaringen leveren voor zowel medewerkers als klanten. Met de nieuwe features kunnen gebruikers AI organisatiebreed toepassen voor meer efficiëntie, snelle innovatie en betere klantinteractie.

Pega Infinity 8.8 omvat verbeteringen aan Pega Platform, Pega Customer Decision Hub, en Pega Customer Service zoals:
• Developer Assistant Panel is onderdeel van Pega’s App Studio en doet AI-gestuurde aanbevelingen aan ontwikkelaars bij het bouwen van apps en workflows. Citizen-developers krijgen via een ondersteuningspaneel ook contextuele aanbevelingen waardoor zij met minder coaching kwalitatief betere applicaties kunnen ontwikkelen. IT-leidinggevenden kunnen erop vertrouwen dat citizen developers de richtlijnen volgen en gebruikmaken van best practices, zodat de low-code-apps veilig en duurzaam zijn.
• Prediction Widget maakt inzichtelijk hoe AI-gestuurde voorspellingen worden gedaan, zoals case-routing, kansberekening en redenering achter ontbrekende Service Level Agreements (SLA’s).  Ook geeft het meer inzicht in bepaalde gedragingen zoals overstappen, fraude en risico-inschatting. Dit heeft een positieve invloed op het vertrouwen in de AI ondersteuning.
• Overzichten en dashboards met uniforme, interactieve visualisatiemogelijkheden voor tabellen en grafieken. Gebruikers kunnen intuïtief dashboards bouwen en personaliseren om data visueel te interpreteren en zo trends, successen of verbeterpunten te bepalen. Vervolgens kunnen ze deze inzichten eenvoudig binnen hun organisatie delen.
• Pega Robot Studio heeft een aantal verbeteringen waardoor gebruikers van alle vaardigheidsniveaus sneller en gemakkelijker betrouwbare bots kunnen bouwen en inzetten die eentonig werk automatiseren en bedrijfsprocessen efficiënter maken.

Met nieuwe functies voor AI-gestuurde besluitvorming op het gebied van customer engagement kunnen frontofficemedewerkers beter op de klantvraag reageren en de customer lifetime value optimaliseren, zoals:
• Pega Customer Data Connectors koppelt eenvoudig realtime AI-mogelijkheden van Pega Customer Decision Hub aan bestaande klantdataplatforms van organisaties, zoals Adobe, Celebrus en ZineOne. Servicemedewerkers kunnen interacties optimaliseren met behulp van next-best-action-beslissingen zonder vast te zitten aan een specifieke dataleverancier.
• Fast-Release Changes, een verbetering van de module voor wijzigingsbeheer van Customer Decision Hub, 1:1 Operations Manager. Zonder de workflows te verstoren kunnen gebruikers snel een bestaande strategie aanpassen op het moment dat een dringende wijziging nodig is. Ook kunnen ze meerdere werkcycli tegelijk beheren en prioriteren.
• mpact Analyzer monitort realtime engagement en AI-modellen om het succes van next-best-action strategieën te optimaliseren en te bepalen. Door specifieke data inzichtelijk te maken kunnen gebruikers beslissingen nemen die de totale prestatie verbeteren.

Meer gepersonaliseerde aanbiedingen en gestroomlijnde workflows bieden betere service-ervaringen en snellere oplossingen met realtime AI en automatisering.

Company:

Pega

Partners