Pegasystems lanceert een nieuwe editie van haar Infinity-softwaresuite. Met Pega Infinity 8.8 kunnen organisaties sneller apps implementeren, slimme workflows creëren en betere ervaringen leveren voor zowel medewerkers als klanten. Met de nieuwe features kunnen gebruikers AI organisatiebreed toepassen voor meer efficiëntie, snelle innovatie en betere klantinteractie.
Pega Infinity 8.8 omvat verbeteringen aan Pega Platform, Pega Customer Decision Hub, en Pega Customer Service zoals:
• Developer Assistant Panel is onderdeel van Pega’s App Studio en doet AI-gestuurde aanbevelingen aan ontwikkelaars bij het bouwen van apps en workflows. Citizen-developers krijgen via een ondersteuningspaneel ook contextuele aanbevelingen waardoor zij met minder coaching kwalitatief betere applicaties kunnen ontwikkelen. IT-leidinggevenden kunnen erop vertrouwen dat citizen developers de richtlijnen volgen en gebruikmaken van best practices, zodat de low-code-apps veilig en duurzaam zijn.
• Prediction Widget maakt inzichtelijk hoe AI-gestuurde voorspellingen worden gedaan, zoals case-routing, kansberekening en redenering achter ontbrekende Service Level Agreements (SLA’s). Ook geeft het meer inzicht in bepaalde gedragingen zoals overstappen, fraude en risico-inschatting. Dit heeft een positieve invloed op het vertrouwen in de AI ondersteuning.
• Overzichten en dashboards met uniforme, interactieve visualisatiemogelijkheden voor tabellen en grafieken. Gebruikers kunnen intuïtief dashboards bouwen en personaliseren om data visueel te interpreteren en zo trends, successen of verbeterpunten te bepalen. Vervolgens kunnen ze deze inzichten eenvoudig binnen hun organisatie delen.
• Pega Robot Studio heeft een aantal verbeteringen waardoor gebruikers van alle vaardigheidsniveaus sneller en gemakkelijker betrouwbare bots kunnen bouwen en inzetten die eentonig werk automatiseren en bedrijfsprocessen efficiënter maken.
Met nieuwe functies voor AI-gestuurde besluitvorming op het gebied van customer engagement kunnen frontofficemedewerkers beter op de klantvraag reageren en de customer lifetime value optimaliseren, zoals:
• Pega Customer Data Connectors koppelt eenvoudig realtime AI-mogelijkheden van Pega Customer Decision Hub aan bestaande klantdataplatforms van organisaties, zoals Adobe, Celebrus en ZineOne. Servicemedewerkers kunnen interacties optimaliseren met behulp van next-best-action-beslissingen zonder vast te zitten aan een specifieke dataleverancier.
• Fast-Release Changes, een verbetering van de module voor wijzigingsbeheer van Customer Decision Hub, 1:1 Operations Manager. Zonder de workflows te verstoren kunnen gebruikers snel een bestaande strategie aanpassen op het moment dat een dringende wijziging nodig is. Ook kunnen ze meerdere werkcycli tegelijk beheren en prioriteren.
• mpact Analyzer monitort realtime engagement en AI-modellen om het succes van next-best-action strategieën te optimaliseren en te bepalen. Door specifieke data inzichtelijk te maken kunnen gebruikers beslissingen nemen die de totale prestatie verbeteren.
Meer gepersonaliseerde aanbiedingen en gestroomlijnde workflows bieden betere service-ervaringen en snellere oplossingen met realtime AI en automatisering.
9 oktoberPraktische dag met internationaal gerenommeerde trainer Keith McCormick over automated machine learning en explainable AI. This one-day workshop explores how data teams can leverage automated machine learning and which phases of the machine ...
12 oktober 2023 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heron...
6 t/m 8 november 2023 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Manag...
7 december (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. Waardevolle online tutorial van e...
9 en 10 november 2023 Praktische workshop Data Governance & Stewardship door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel Wat betekent Data Governance eigenlijk, hoe kunnen we het praktisch laten werken en wat zijn de implicaties? Deze 2-daag...
16 en 17 november 2023Praktische workshop boordevol tips en technieken met Alec Sharp Er is toenemende belangstelling voor modelgebaseerde technieken. Alec Sharp behandelt de belangrijkste technieken, waaronder Concept Models, Process Scope en Proces...
30 november 2023 (online cursus van 1 ochtend) Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangr...
Deel dit bericht