07-02-2024

Xpirit gaat verder als Xebia

Deel dit bericht

IT-consultancy Xebia maakt Xpirit definitief onderdeel van de merknaam. Daarmee stroomlijnt Xebia verschillende servicelijnen binnen de strategie om één merknaam te voeren voor de hele organisatie. Xpirit, de op Microsoft gerichte consultancy-afdeling van Xebia, legt de basis voor de Microsoft Service Line van het moederbedrijf.

Xebia staat bekend om de aanpak binnen verschillende expertises (ook wel: service lines) en dynamische strategieën. Zo breidde het bedrijf zijn activiteiten uit naar verschillende wereldwijde regio’s om op verschillende gebieden tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van organisaties. Deze gespecialiseerde aanpak heeft sterk bijgedragen aan de wereldwijde groei van Xebia.

Xpirit was als zelfstandig opererend merk altijd al onderdeel van de Xebia-groep. Onder de Xebia-merknaam blijft het zich opstellen als expertisepartner in het Microsoft-ecosysteem. Het onderscheidt zich in de ontwikkeling van een engineering cultuur waarin softwaretechnologie, dataoplossingen en Azure-cloudinfrastructuren samenkomen met een DevOps mindset.

One-stop-shop voor IT-behoeften
Door de veranderende technologie-industrie implementeert Xebia nu zijn nieuwe strategie gericht op duidelijkheid en eenvoud. Met deze ‘één-merkstrategie’ worden de verschillende servicelijnen in één enkele entiteit samengevoegd, zodat organisaties toegang krijgen tot een eenvoudige en complete one-stop-shop voor al hun IT-behoeften.

De overgang van Xpirit naar de Microsoft Service Line van Xebia is een essentieel onderdeel van de wereldwijde integratie binnen de organisatie. Het resulteert in een samenhangende aanpak om expertise en diensten te stroomlijnen, zodat organisaties wereldwijd toegang krijgen tot een uniforme suite van oplossingen onder het vertrouwde Xebia-merk. Xebia is onder meer partner voor IT-experts in diensten rond Business Transformation tot Data & AI, Low Code, Cloud en Software Development.

Company:

Xebia, Xpirit

Partners