Salesforce kondigt een reeks Slack-innovaties aan waarmee organisaties de kennis uit hun bedrijf, hun gegevens, agenten, apps en automatisering kunnen samenbrengen in één AI-gestuurd systeem om samen te werken.
In een conversatie-interface kunnen teams samenwerken met AI-agenten, waarbij gegevens in Slack en Salesforce worden gesynchroniseerd:
• Agentforce in Slack: met een nieuwe gebruikersinterface (UI) voor agenten kunnen teams nu in Slack met hun data ‘praten’, inzichten naar boven halen en actie ondernemen op specifieke taken;
• AI-agenten van derden: AI-agenten en -assistenten van partners zoals Adobe, Anthropic, Cohere, Perplexity en andere partijen kunnen worden ingezet in dezelfde vertrouwde, veilige omgeving in Slack.
• Salesforce-kanalen: een nieuw type kanaal dat CRM-data van Salesforce verbindt met gesprekken in kanalen in Slack, biedt teams uitgebreide mogelijkheden om samen te werken. Binnenkort worden Salesforce-kanalen in de Salesforce-gebruikersinterface geïntegreerd.
Andere vernieuwingen in Slack zijn de AI-functionaliteit voor zoeken en automatisering en oplossingsgerichte templates om de productiviteit voor elk gebruiksscenario en elke afdeling te verhogen.
• Slack AI-functies: verbeterde mogelijkheden zoals huddle notities, en verbeterd zoeken, stellen teams in staat om slimmer, sneller en met meer focus te werken.
• Slack-templates: diverse kant-en-klare kanalen, canvassen, lijsten en geautomatiseerde workflows maken het werk op elke afdeling en voor elke taak sneller en productiever.
Teams hebben een efficiënte manier nodig om samen te werken, waarbij Agentforce AI-agenten teamgenoten worden, AI doelgericht en intuïtief gebouwd is en klantgegevens zijn geïntegreerd in één systeem. Teams verbeteren volgens Salesforce hun productiviteit met maar liefst 47 procent door te werken in het agent-gestuurde werksysteem van Slack. Met de vandaag aangekondigde innovaties kunnen klanten alles centraliseren wat ze nodig hebben om hun werk efficiënter te doen.
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
Deel dit bericht