Oracle kondigt AI-agents en genAI-functies in Oracle Fusion Cloud Sales aan. Deze helpen verkoopteams beter met klanten communiceren en verkoopprocessen versnellen. De nieuwe AI-functies maken deel uit van Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) en zijn per direct beschikbaar.
De AI-functies maken gebruik van gekoppelde finance- en supplychain-gegevens om verkoopteams te helpen gepersonaliseerde, contextueel relevante ervaringen voor elk account te creëren.
“Verkoopprocessen zijn overdreven ingewikkeld geworden. Met de enorme hoeveelheid administratieve en complexe taken hebben verkoopteams moeite om de tijd te vinden voor effectieve en kwalitatieve klantcommunicatie”, aldus Rob Tarkoff, Executive Vice President en General Manager van Oracle Cloud CX. “De nieuwe AI-agents en genAI-functies in Oracle Cloud Sales nemen veel van deze rigide en tijdrovende taken weg, waardoor verkoopteams de productiviteit kunnen verhogen en betere relaties met klanten kunnen onderhouden.”
De nieuwe AI-agents en genAI-functies in Oracle Cloud Sales helpen verkoopteams met het besparen van tijd en zorgen ervoor dat ze zich meer kunnen richten op het ontwikkelen van klantrelaties. De nieuwste AI-innovaties in Oracle Cloud Sales zijn onder meer:
• Agent voor klantcommunicatie: helpt verkoopteams tijd besparen en de productiviteit verhogen door het stroomlijnen van klantcommunicatie. De AI-agent kan bijvoorbeeld snel klant-en-klare e-mails voor klanten genereren die zijn ontworpen voor het omzijlen van spamfilters en waarin verkopers de toon en call-to-action voor hun specifieke doelgroep kunnen aanpassen.
• Agent voor het bijhouden van klantrecords: helpt verkoopteams efficiënter records met accountactiviteit up-to-date te houden. De AI-agent kan bijvoorbeeld recente accountactiviteit samenvatten, notities van gesprekken ordenen en deze automatisch in het systeem invoeren zodat het gehele verkoopteam hiertoe toegang heeft en effectiever kan samenwerken. Om aan de behoeften van verschillende verkoopteams te voldoen, kan de AI-agent ook notities van gesprekken tegenlezen en de tekst van een nieuwe indeling voorzien, zoals het toevoegen van opsommingstekens of to-do’s.
• Assistent voor het verstrekken van klantinformatie: helpt verkoopteams snel belangrijke informatie over een account achterhalen en betere klantrelaties te ontwikkelen. De door genAI gestuurde assistent kan bijvoorbeeld snel een samenvatting van een account genereren, inclusief recente activiteit, het huidige sentiment en de contractstatus. Door end-to-end gegevens van sales, finance en supply chain te gebruiken, kan de assistent een holistischer, gepersonaliseerd en contextueel relevant accountoverzicht bieden.
• Meertalige ondersteuning: helpt verkoopteams probleemloos in contact te komen met doelgroepen wereldwijd. Met geïntegreerde genAI-functies kunnen verkoopteams bijvoorbeeld snel gesprekken met klanten vertalen en zo in andere talen met klanten communiceren.
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne (Native-Cloud) Data Architecturen, Datawarehouse Desi...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
20 en 21 mei 2025 Deze workshop behandelt de implementatie van Knowledge Graphs en Large Language Models binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases en oefeningen. Het vo...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
2 t/m 4 juni 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en me...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht