Vandaag maakte Oracle bekend dat het Maxymiser gaat kopen, een leider in cloud-based softwareaanbieders. Maxymiser maakt het mogelijk voor marketeers om te testen, targeten en personaliseren wat een klant ziet op een webpagina of mobiele app, waar de engagement en de omzet stijgt. Het optimaliseert meer dan 20 miljard klantenervaringen per maand voor merken als Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger en Wyndham.
Oracle Marketing Cloud is al het snelst groeiende softwareplatform voor marketeers in de wereld. De toevoeging van Maxymiser aan de Oracle Marketing Cloud maakt dat Oracle een nog volledigere oplossing kan bieden voor marketingprogramma's via alle digitale kanalen en gedurende de gehele customer lifecycle.
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht