Field Marketing Software (FMS) van ODS2 wordt nu ook gebruikt in de foodsector. De fieldmarketingactiviteiten van merken als Douwe Egberts, BP en Duvel worden gemonitord, aangestuurd en beheerd met behulp van ODS2 FMS.
De Field Marketing Software van ODS2 wordt al toegepast in de body & healthcare-branche en de markt van consumer electronics. Dankzij een samenwerkingsverband met Fieldmarketing-bureau CP2, dat een sterke positie heeft in de foodsector, breidt ODS2 zijn markaandeel in deze branche fors uit.
ODS2 FMS ondersteunt retailactiviteiten zoals het verbeteren van de zichtbaarheid, presentatie, herkenbaarheid en beschikbaarheid van producten en merken, het beheren van het promotiemateriaal in de winkels en het verhogen van het kennisniveau en de motivatie van het winkelpersoneel ten opzichte van deze producten en merken.
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht