Salesforce.com heeft Service Cloud 3 – een nieuwe generatie van social contactenters – uitgebracht. Ditverbindt organisaties met klanten door middel van alle denkbare social media, waaronder Twitter, Facebook en andere social networks via Radian6.
Organisaties kunnen binnen Service Cloud 3 gesprekken over hun merk op Facebook en Twitter monitoren en opslaan. Ook kunnen zij Radian6 voor Salesforce gebruiken voor het monitoren van blogs, forums en discussiegroepen. Agents kunnen zich direct verbinden met klanten, ongeacht het device, waaronder de iPad 2, om in real-time customer service te bieden.20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht