28-08-2008

Oracle introduceert integratietool voor CRM On Demand en Siebel CRM

Deel dit bericht

Oracle komt met een nieuwe, voorgedefinieerde integratie tussen Oracle CRM On Demand en Siebel CRM.

Hierdoor kunnen organisaties snel en eenvoudig Oracle CRM-functionaliteit zowel on-premise (software op eigen infrastructuur) als on-demand (software as a service) of gecombineerd inzetten. Door de synchronisatie van klantgegevens uit Oracle CRM On Demand met Oracle’s Siebel CRM beschikken gebruikers zo over een compleet overzicht van de sales pipeline en hebben ze de mogelijkheid om deze informatie direct te analyseren.Oracle CRM On Demand Integration to Siebel CRM is gebaseerd op Oracle Application Integration Architecture en Oracle Fusion Middleware. De voorgedefinieerde integratie reduceert risico’s en voorkomt problemen die kunnen ontstaan door een onvolledige integratie van gegevens uit de afzonderlijke CRM-omgevingen. Daarnaast is er minder technische ondersteuning nodig voor de koppeling van beide omgevingen dan bij een maatwerkintegratie, hetgeen de implementatietijd aanzienlijk verkort.

Partners