OutSystems heeft Robson Grieve aangesteld als Chief Marketing Officer. Hij is in deze functie verantwoordelijk voor de volledige marketingstrategie van OutSystems, om de snelle groei die het bedrijf doormaakt te kunnen ondersteunen. De marketing omvat onder andere de strategie voor producten, het merk, de vraagontwikkeling, communicatie, technologie-allianties en algemene go-to-market.
Grieve heeft meer dan twintig jaar ervaring in verschillende topfuncties binnen de marketing. Zo was hij CMO bij Pure Storage en bij software-analysebedrijf New Relic. Hij gaf daar leiding terwijl het bedrijf door de groei van zakelijke klanten werd opgeschaald. Daarnaast is hij Senior Vice President en CMO bij Citrix geweest, en Executive Vice President van Global Marketing en Customer Experience bij Concur, dat in 2014 werd overgenomen door SAP.
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht