16-03-2021

ServiceNow introduceert nieuwe versie van Now Platform

Deel dit bericht

ServiceNow heeft de Now Platform Quebec release onthuld. Deze nieuwste versie van het Now Platform bevat uitgebreide native AI-mogelijkheden en nieuwe low-code app-ontwikkeltools, waarmee klanten snel kunnen innoveren, een kortere time-to-value kunnen realiseren, productiviteit kunnen verhogen en betere ervaringen kunnen bieden. Voor bedrijven die radicale veranderingen doorvoeren in hun bedrijfsvoering en hun digitale transformatie versnellen, biedt het Now Platform de digitale snelheid, wendbaarheid en veerkracht die iedere organisatie nodig heeft om de toekomst van werk vorm te geven.

ServiceNow introduceert ook Creator Workflows als uitbreiding op de bestaande IT-, Employee- en Customer Workflow-portfolio’s zodat de business het zeggenschap over automatisering krijgt, en werknemers ongeacht hun technologisch vaardigheidsniveau de mogelijkheid hebben om snel apps te bouwen.
Creator Workflows bevatten ServiceNow’s low-code ontwikkeltools, App Engine en IntegrationHub, waarmee bedrijven de mogelijkheid hebben om oude, handmatige processen om te zetten in moderne, digitale workflows die schaalbaar zijn. Met de Now Platform Quebec release introduceert ServiceNow nieuwe producten binnen Creator Workflows waarmee ontwikkelaars snel workflow-apps kunnen ontwikkelen, ongeacht hun vaardigheidsniveau:
• App Engine Studio versnelt app-ontwikkeling op schaal met een snelle, intuïtieve en begeleide visuele ontwikkelomgeving die werknemers zonder ervaring met code schrijven de mogelijkheid biedt om samen te werken en applicaties te bouwen.
• App Engine Templates biedt teams toegang tot vooraf samengestelde workflow-bouwstenen waarmee citizen developers op weg worden geholpen bij het bouwen van apps, zonder dat ze vanaf nul hoeven te beginnen.

Machine learning en native AI-oplossingen
De Now Platform Quebec release biedt organisaties de mogelijkheid om hun productiviteit te verhogen met behulp van krachtige, nieuwe native AI-mogelijkheden. Naast de noodzaak om snel te innoveren en op schaal te implementeren, moeten klanten enterprise-brede digitale tools van consumentenkwaliteit bieden die de productiviteit van werknemers op afstand verhogen. Nieuwe functionaliteiten om productiviteit te verbeteren zijn onder andere:
• ITOM Predictive AIOps voorspelt problemen voordat ze daadwerkelijk een probleem vormen en ondersteunt organisaties om oplossingen te automatiseren.
• Virtual Agent-verbeteringen verkorten de time-to-value met een begeleidende setup en aanbevelingen voor topics, en versnellen het oplossen van incidenten dankzij end-to-end AI-ondersteunde conversatie-ervaringen.
• AI Search biedt een zoekervaring van consumentenkwaliteit voor werknemers en klanten, waardoor personen de gepersonaliseerde, relevante en actiegerichte informatie krijgen die ze nodig hebben – direct in hun zoekscherm in de service-portals, mobiel en Virtual Agent.

Deze oplossingen vertegenwoordigen de AI-functionaliteit die is verworven met de overnames van Loom Systems en Attivio, en zijn opgenomen in de Quebec release.

Partners