Targeting the right customer at the right time is one of the most efficient ways to optimize marketing campaigns - but 55% of marketers don’t feel they have sufficient customer data to implement effective personalization (Evergage, Inc.) While marketing teams increasingly adopt ML into their practices, their efforts often struggle due to multiple data sources, finding the right data, and building scalable machine learning models.
Attend this joint webinar with Snowflake, Aptitive, and Dataiku to dive into the top challenges for tackling customer segmentation models, and how to solve them. We’ll showcase best practices to enrich your data, as well as how to prep, clean, create, and refine a machine model with Java UDFs for more effective customer targeting.
July 27
7:00 pm
Register
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht