22-08-2022

UiPath neemt natural language processing-specialist Re:infer over

Deel dit bericht

UiPath heeft Re:infer overgenomen. Deze in Londen gevestigde aanbieder van natural language processing (NLP) oplossingen voor ongestructureerde documenten en communicatie werd in 2015 opgericht door topwetenschappers van het AI Research Lab van University College London. Re:infer maakt gebruik van machine learning om de context uit communicatieberichten te destilleren en die snel en accuraat om te zetten in praktisch inzetbare data.

Communications Mining van Re:infer stelt de softwarerobots van UiPath in staat om de context en betekenis van e-mailberichten, online chats en spraaksessies te begrijpen en daarmee voor uitmuntende interacties met de klantenservice te zorgen. “Automatisering en AI vormen een krachtige natuurlijke combinatie die bijdraagt aan de realisatie van onze visie van de fully automated enterprise”, zegt Ted Kummert, executive vice president Products & Engineering bij UiPath. “Onze klanten worden overspoeld met documenten, communicatieberichten en data die zij moeten doorgronden en efficiënt moeten verwerken. Door de NLP-technologie van Re:infer te combineren met onze Document Understanding-oplossing en AI-producten kunnen we onze door AI ondersteunde automatiseringsmogelijkheden uitbreiden en onze klanten nieuwe automatiseringskansen bieden.”

Re:infer biedt gebruikers op maat gemaakte machine learning-modellen voor het analyseren van alle documenten en communicatiedata die tijdens een doorsnee werkdag worden gegenereerd. Dit soort data ging in het verleden verloren of bleef onopgemerkt als gevolg van beperkte verwerkingscapaciteit. De no-code-interface van Re:infer stelt zakelijke gebruikers in staat om hun eigen AI-modellen te trainen om specifiekere resultaten te verkrijgen en de flexibiliteit te vergroten.

De zelflerende technologie van Re:infer verbetert de AI-modellen voortdurend om organisaties te helpen met het identificeren van bottlenecks en inefficiëntie. Dit helpt momenteel veel van ‘s werelds meest vooraanstaande bedrijven, waaronder grote banken, verzekeraars en e-commercebedrijven, met het opschalen van hun diensten, het optimaliseren van de klantervaring en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Re:infer rekent onder meer Deutsche Bank, Hiscox Ltd. en Farfetch tot zijn klanten.

Company:

UiPath, Re:infer

Partners