27-09-2022

Slack en Salesforce Customer 360-integraties verhogen teamproductiviteit

Deel dit bericht

Slack kondigt met Salesforce productinnovaties aan zodat teams productiever kunnen samenwerken in Slack en bruikbare gegevens rechtstreeks uit Salesforce Customer 360 kunnen halen.

Slack canvas is een nieuw element in het digitale hoofdkantoor dat de manier waarop teams kritieke bronnen kunnen beheren, organiseren en delen zal veranderen. In combinatie met het Slack-platform kan iedereen een canvas aanpassen met tijdbesparende automatiseringen, plus gegevens ophalen uit registratiesystemen, zoals Customer 360. Canvas komt volgend jaar beschikbaar.
Slack huddles bouwt nu voort op zijn audio-first-ervaring door teams lichtgewicht video, schermdeling door meerdere personen, berichtenthreads en meer aan te bieden om live coworking-sessies in hun digitale hoofdkantoor mogelijk te maken. Deze functies worden vandaag uitgerold en zullen in de komende weken algemeen beschikbaar zijn voor alle gebruikers.

Het nieuwe Slack-platform is beschikbaar voor ontwikkelaars. Met een nieuwe set tools en modulaire, herbruikbare bouwstenen is het nu sneller en gemakkelijker voor ontwikkelaars om workflows te maken, aan te passen en te delen die het werk voor hun teams automatiseren. Ontwikkelaars kunnen per direct aan de slag.
Slack Partner Industry Solutions helpt klanten in verschillende sectoren door dit nieuwe tijdperk van digitale transformatie te navigeren. Slack-gecertificeerde adviespartners - waaronder Accenture, Atrium, Capgemini, Deloitte, Globant, IBM, KPMG, NeuraFlash, PwC, Silverline en Slalom - lanceren de eerste golf van oplossingen voor sectoren zoals financiële dienstverlening, productie, communicatie, detailhandel, media, en technologie.

Partners