01-05-2023

SAS Customer Intelligence 360 beschikbaar in AWS Marketplace

Deel dit bericht

SAS heeft Customer Intelligence 360 beschikbaar gesteld in de AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden software-oplossingen die draaiwnop Amazon Web Services. SAS Customer Intelligence 360, consequent gerangschikt als leider in onafhankelijke evaluaties, helpt wereldwijde merken bij het vormen, beheren en leveren van klantervaringen.

AWS-klanten krijgen nu toegang tot de versnelde implementatie en Martech schaalbaarheid van SAS Customer Intelligence 360 direct binnen AWS Marketplace. SAS Customer Intelligence 360 biedt klanten de flexibiliteit om hun data, analytics en customer journey activatie inspanningen te stimuleren. Bovendien zal de beschikbaarheid in AWS Marketplace SAS helpen nieuwe klantensets te werven om de kracht van SAS Customer Intelligence 360 naar nog meer marketeers te brengen.

"SAS Customer Intelligence 360 is een toonaangevende Martech-oplossing die marketingleiders al jaren helpt de effectiviteit van marketingcampagnes te vergroten met AI en real-time beslissingen", zegt Mona Chadha, Director of Infrastructure, Category Management and Partner Development. "AWS is verheugd om deze bekroonde oplossing wereldwijd aan onze klanten aan te bieden om hen te helpen intelligentere customer journeys te bouwen en hun klanten beter van dienst te zijn."

SAS Customer Intelligence 360 levert doelgerichte, intelligente marketing. SAS brengt merken van data, naar inzicht, naar actie met rijke functionaliteiten voor adaptieve planning, journey activation en real-time decisioning.

Tags:

Analytics

Company:

SAS

Partners