16-02-2024

Oracle Cloud SCM introduceert functies voor supply chains

Deel dit bericht

Oracle introduceert nieuwe logistieke functies in Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (SCM) om organisaties te helpen de efficiëntie van wereldwijde supply chains te verhogen. Met de functies in Oracle Transportation Management en Oracle Global Trade Management, onderdelen van Oracle Cloud SCM, kunnen klanten hun logistieke processen optimaliseren door de zichtbaarheid te vergroten, kosten te verlagen, naleving van regelgeving te automatiseren en de besluitvorming te verbeteren.
 
Organisaties staan voor grote uitdagingen rond de supply chain: van onderdeeltekorten en verstoorde transportroutes tot veranderingen in wereldwijde handelsovereenkomsten en een snel veranderende klantvraag. Om snel hun wereldwijde supply chains te kunnen aanpassen aan het veranderende handelsklimaat, hebben logistiekprofessionals flexibele en efficiënte processen nodig waarmee ze eenvoudig door regelgeving kunnen navigeren, de kans op knelpunten kunnen verkleinen en de impact van doorlopende transportverstoringen kunnen beperken.
 
De nieuwe functies in Oracle Transportation Management en Oracle Global Trade Management zijn onder meer:
• Uitgebreide Business Intelligence-functies: hiermee kunnen klanten transport- en handelsgegevens combineren met andere operationele gegevens in Oracle Fusion Data Intelligence. De verbeterde gegevens bieden een holistisch, realtime overzicht van het bedrijf waardoor organisaties hun besluitvorming en wereldwijde logistieke prestaties kunnen verbeteren.
• Verbeterde logistieke netwerkmodellering: logistiekmanagers kunnen hiermee verschillende scenario's modelleren en verschillende planningsopties voor chauffeurs vergelijken. Met de verbeterde functies voor logistieke netwerkmodellering kunnen organisaties snel planningen evalueren, toewijzingsbeslissingen verbeteren en de prestaties van het wagenpark optimaliseren.
• Nieuw programma voor handelsbevordering: hiermee kunnen klanten tegelijkertijd de ondersteuning voor meerdere landspecifieke handelsprogramma's automatiseren. Door handelsdocumentatie te automatiseren, kunnen organisaties handmatige processen verminderen, de precisie en efficiëntie van deelname aan handelsprogramma's verbeteren en douane- en belastingkosten verlagen.
• Bijgewerkte mobiele app voor Oracle Transportation Management: met ondersteuning voor externe transportdienstaanbieders en chauffeurs van het eigen wagenpark kunnen app-gebruikers bieden op directe verzending op de transportmarkt, transportkosten vastleggen en kaarten bekijken. De toegevoegde functionaliteit en uitgebreide configuratiemogelijkheden van de app zorgen voor een meer intuïtieve en gepersonaliseerde ervaring voor gebruikers, wat de efficiëntie van logistieke processen helpt verbeteren.
• Verbeterde workbenches: helpt logistiekmanagers snel en eenvoudig zeer configureerbare workbenches te maken die één totaalweergave van de activiteiten bieden. Met de nieuwe functies voor workbench-personalisatie en visualisatie van gegevens kunnen organisaties de productiviteit verhogen en zakelijke beslissingen verbeteren.

Partners