Salesforce.com heeft Radian6 overgenomen. Radian6 is een social media monitoring-platform dat gebruikt wordt door meer dan de helft van de FORTUNE 100-bedrijven.
Radian6's technologie monitort dagelijks honderden miljoenen conversaties binnen Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, blogs en online communities. De kennis die uit deze conversaties voortkomt, is voor ondernemingen van grote waarde om marketing en verkoop te optimaliseren. Ook kan aan klanten een betere service worden verleend en begrijpen ondernemingen beter wat er over hun merk, producten en concurrenten wordt gezegd. Met Radian6 voegt salesforce.com binnen al zijn producten de mogelijkheid toe om deze publieke conversaties te monitoren en hier aan deel te nemen. Het publieke social web wordt zo naar de customer business gebracht.20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht