Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke communicatieoplossingen, maakt de Softphone Connector beschikbaar via de Appexchange2 van Salesforce.com. Met deze Softphone Connector is de callcenterfunctionaliteit van Customer Interaction Center direct te gebruiken door de eindgebruiker vanuit de user interface van Salesforce.com.
Bellen en gebeld worden gebeurt dan vanuit één en hetzelfde scherm waarin alle functionaliteit voor het gespreksbeheer, presence management en screenpop zijn geïntegreerd.20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht