Oracle maakt bekend dat het zijn positie als CRM-leverancier in het afgelopen jaar verder heeft uitgebreid.
Organisaties van verschillende omvang kozen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) voor Oracle's Siebel CRM On Demand. Doorslaggevend voor hun keuze was volgens Oracle het grote aanbod aan implementatiescenario's en integratie-opties. Siebel CRM On Demand heeft op dit moment vijf branchespecifieke versies. Met name de combinatie van Siebel CRM On Demand (SAAS) en Siebel on-premise (inhouse) of andere Oracle-producten is volgens Loïc le Guisquet, Senior Vice President for Applications, EMEA populair.15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht