14-06-2016

Ingenico ePayments lanceert Ingenico Connect en zijn developer hub

Deel dit bericht

Ingenico ePayments, de online- en mobile commerce-divisie van Ingenico Group, kondigt vandaag de introductie aan van Ingenico Connect en zijn developer hub. Vanaf nu heeft elk onlinebedrijf toegang tot dezelfde integratie- en betaaloplossingen die al in gebruik zijn bij toonaangevende e-commercebedrijven, zoals de wereldwijde marktplaats voor videospellen G2A, om de betaalervaring voor mobiele of andere apparaten te optimaliseren. Ingenico Connect is beschikbaar op het GlobalCollect-platform van Ingenico, waar onlinebedrijven automatisch profiteren van een internationale dekking die bekroond is inzake betaalmethodes, multivalutabeheer en taal bij de checkout.

Als onderdeel van de aankondiging stelt Ingenico ePayments ook zijn nieuwe developer hub open voor alle geïnteresseerde partijen. Dit is een centrale bron van informatie, middelen en ondersteuning die developers nodig hebben voor de integratie met Ingenico Connect. Iedere developer kan zich gratis aanmelden en heeft direct toegang tot alle diensten, zoals een sandbox-omgeving voor eenvoudig testen en valideren, allerlei informatie over API’s, verschillende SDK’s, testcases, best practices, FAQ’s en support.

Ingenico Connect biedt onlinebedrijven meerdere integratiepaden. Zij kunnen de technologie kiezen, die het best past bij hun bestaande infrastructuur, gebruiksvriendelijkheid en PCI-compliance-eisen. Zo is er een REST API met specifieke SDK’s voor onlinebedrijven die hun checkoutmogelijkheden zelf willen hosten en daar de volledige controle over willen behouden, een Javascript-SDK die betaalgegevens aan de gebruikerskant versleutelt en zo de eisen van merchants op het gebied van PCI-compliance beperkt, en iOS- en Android-SDK’s voor geïntegreerde, in-app betalingen.

Onlinebedrijven die hun eisen op het gebied van PCI-compliance willen minimaliseren, kunnen kiezen voor de nieuwe, voor mobiel geoptimaliseerde, gehoste Ingenico MyCheckout-betaalpagina’s. Met de unieke MyCheckout-editor behouden zij zo zelf de controle over de ‘look & feel’ van deze pagina’s, zelfs wanneer die door Ingenico gehost zijn. Daarnaast zijn onlinebedrijven daarmee in staat verschillende versies van de checkoutpagina te testen om de conversie te optimaliseren. Ook bieden zij hun klanten een gelokaliseerde ervaring dankzij toegang tot vijftig verschillende talen en 150 verschillende betaalproducten. Doordat Ingenico MyCheckout-pagina’s door Ingenico gehost worden, zijn onlinebedrijven afgeschermd van de gevoelige betaalgegevens van consumenten, waarop hackers het gemunt hebben, en kunnen zij hun PCI-compliance-vereisten dienovereenkomstig minimaliseren.

“Met Ingenico Connect integreren onze klanten eenvoudig, snel en veilig met ons platform. Dankzij onze mobile-first-strategie hebben wij alle tools en diensten die zij nodig hebben om het checkoutproces te optimaliseren én de conversie te verhogen”, zegt Ludovic Houri, vicepresident Product van Ingenico ePayments. “Veel onlinebedrijven vinden het lastig om verkeer – en dan voornamelijk mobiel verkeer – om te zetten in verkopen. Daarom hebben we Ingenico Connect ontwikkeld en het is zeer bevredigend om de resultaten te zien, die onze klanten ermee bereiken.”

Ingenico Connect is beschikbaar voor alle onlinebedrijven die integreren met het GlobalCollect-platform van Ingenico ePayments; de volgende stap is de uitbreiding naar het Ogone-platform van Ingenico ePayments. 

Tags:

Development

Company:

Ingenico

Partners