27-06-2016

OutSystems stelt Monika Den Os-Baktai aan als marketingdirectrice Benelux

Deel dit bericht

OutSystems heeft Monika Den Os-Baktai aangesteld als director field en partner marketing in de Benelux. Den Os gaat zich in haar functie bezighouden met de PR- en marketingactiviteiten en de branding van OutSystems in de Benelux-regio.

De aanstelling van Den Os komt in een periode dat het OutSystems voor de wind gaat. Digitale transformatie van bedrijfsvoering zorgt ervoor dat IT-afdelingen op zoek zijn naar manieren om het ontwikkelen van applicaties te versnellen. Het OutSystems platform zorgt ervoor dat de ontwikkeltijd van applicaties teruggebracht kan worden van maanden naar weken. Steeds meer ontwikkelaars hebben zodoende interesse in de mogelijkheden en potentie van het Rapid Application Delivery-platform van OutSystems. Het bedrijf haalde onlangs nog 55 miljoen dollar op bij Amerikaanse durfinvesteerder North Bridge Growth Equity om de groei te versnellen.

Vooruitzichten
Den Os heeft veel ervaring als marketingdirectrice in de technologiesector. Eerder was ze werkzaam als marketing en channel director bij securityspecialist Red Socks. Daarvoor was ze actief bij Nexenta systems, waar ze onder meer verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van de marketingplannen en verschillende EMEA-evenementen organiseerde om Nexenta’s zichtbaarheid in deze regio te verbeteren. “Ik ga me in eerste instantie vooral richten op het ondersteunen van ons salesteam en onze resellers door de successen van OutSystems onder de aandacht te brengen. OutSystems heeft een leidende positie op de Benelux-markt en is visionair op het gebied van low-code development platformen. Dat wordt door analisten ook onderschreven, zoals bijvoorbeeld door Forrester in de Q2 2016 Forrester Wave voor low-code development platformen. Afgelopen jaar was voor OutSystems echt een topjaar en ook de vooruitzichten voor 2016 zijn erg gunstig,” aldus Den Os-Baktai.

Tags:

Development, RAD

Company:

OutSystems

Partners