Progress heeft Progress DigitalFactory gelanceerd. Met deze cloudgebaseerde digitale transformatie-oplossing kunnen IT-medewerkers, ontwikkelaars en marketeers beter samenwerken om aantrekkelijke klantervaringen te bieden die voldoen aan de huidige snelheid van de bedrijfsvoering op wereldwijde schaal.
Met Progress DigitalFactory kunnen wereldwijd opererende ondernemingen die meerdere merken voeren, aan alle eisen voldoen om concurrerend te blijven. Daarnaast kunnen deze bedrijven nu aan de klantverwachting voldoen door middel van een consistente en gepersonaliseerde ervaring via alle digitale contactpunten.
Flexibele bedrijfsmodellen
Volgens Gartner worden digitale bedrijfsinitatieven steeds omvangrijker, waardoor Chief Information Officers, Chief Data Officers en digitale leiders een centrale rol vervullen in het creëren van nieuwe, meetbare bedrijfswaarde. “Deze leiders kunnen digitale technologieën verbinden met flexibele bedrijfsmodellen, om de groei van het bedrijf te stimuleren. Digitale technologieën vergroten de waarde van traditionele producten en diensten door het gebruik van data, content, algoritmes, analytics en de verbanden tussen marktdeelnemers in een digitaal ecosysteem.”
Omnichannel-ervaringen
Voor marketeers, ontwikkelaars en IT-medewerkers is het een uitdaging om snel en efficiënt digitale assets te creëren en te beheren, terwijl daarbij een consistente en gepersonaliseerde klantervaring moet worden geleverd. Elke groep heeft zijn eigen zorgen die aandacht nodig hebben en moeten effectief worden beheerd om de bedrijfstransformatie te stimuleren.
DigitalFactory helpt organisaties met het benaderen van klanten op een zinvolle manier. Dit resulteert in hogere conversie, meer loyaliteit en een verbeterde omzet. In tegenstelling tot traditionele oplossingen, biedt Progress:
- Optimale klantwaarde: Progress DigitalFactory biedt een vereenvoudigde levering van omnichannel-ervaringen, waaronder de optie om native mobile mogelijkheden te bieden met een enkelvoudige benadering. Hierdoor kunnen klanten nieuwe waarde, omzet en bedrijfsresultaten realiseren.
- Digitale en bedrijfsflexibiliteit: Progress DigitalFactory biedt IT een oplossing voor infrastructuuruitdagingen. Daarnaast bevordert het de samenwerking tussen marketing en technologie die nodig is om digitale ervaringen te bieden die aansluiten bij de snelheid waarin het bedrijf moet ontwikkelen.
- Wereldwijde merkwaarde: Progress DigitalFactory ondersteunt wereldwijde schaalbaarheid voor technologie en bedrijfsvoering, die nodig is om consistente ervaringen te bieden in verschillende markten, producten, diensten en regio’s.
Cloudgebaseerde oplossing
In het afgelopen jaar is de basis gelegd voor Progress DigitalFactory, benadrukt Michael Benedict, Chief Product Officer, Progress. “Daarbij hebben we gebruik gemaakt van onze vaardigheden en bewezen assets op gebied van web content, mobiliteit en data. We hebben geïnvesteerd in de toekomst van onze klanten. Ze kunnen nu snel innoveren door de geavanceerde mogelijkheden van DigitalFactory, die flexibiliteit van het bedrijf en beheer stimuleren. Progress DigitalFactory is een cloudgebaseerde oplossing waarmee technologie- en marketingteams op een lijn komen en kunnen bouwen aan klantervaringen op een manier die traditionele CMS en eerste generatie experience platformen simpelweg niet kunnen bieden.”
Veel keuzemogelijkheden
Verschillende ‘digital first’ bedrijven hebben volgens Mark Armstrong, vice president en managing director EMEA bij Progress, met deze aanpak traditionele industrieën op hun kop gezet. “De moderne klant heeft veel keuzemogelijkheden en merken moeten vechten om zijn aandacht. Bedrijven die dit niet in de gaten houden, maar wel uitgaan van klantervaring als fundament van hun strategie, zullen snel achteropraken. DigitalFactory geeft bedrijven van iedere grootte de flexibiliteit om te reageren op veranderingen in de markt. Het biedt ontwikkelaars, IT-medewerkers en marketeers de mogelijkheid om samen te werken op een naadloze en schaalbare manier, om zo uitdagende klantervaringen te bieden waardoor klanten terugkomen.”
Progress DigitalFactory is per direct beschikbaar.
Meer informatie: Progress.com
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
Alleen als In-house beschikbaarWorkshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunc...
Deel dit bericht