Derk-Jan Brand, voormalig Vice President en Managing Director van Pegasystems, is door de VANAD Group aangesteld als Chief Executive Officer van QuandaGo, leverancier van cloudgebaseerde customer experience- en procesautomatiseringssoftware.“De...
Celonis, IBM, en Red Hat slaan de handen ineen voor een strategische samenwerking. De focus van het partnerschap ligt op het versnellen van de invoer van Celonis Execution Management Systems (EMS), om zo meer flexibiliteit en keuze te leveren aan kla...
Atos heeft de acquisitie voltooid van Profit4SF, een in Nederland gevestigde organisatie voor technologie- en managementconsulting, die is gespecialiseerd in Salesforce-implementaties voor Nederlandse klanten. Met deze transactie geeft Atos invulling...
Er is toenemende belangstelling voor modelgebaseerde technieken. Alec Sharp behandelt de belangrijkste technieken, waaronder Concept Models, Process Scope & Process Workflow Models, Use Cases en Business Services. Krachtige en beproefde technieken in een intensieve workshop op 17 en 18 november in Utrecht.
Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taal...
Salesforce heeft Hyperforce aangekondigd, een platformarchitectuur die is gebouwd om Salesforce Customer 360 - inclusief Salesforce Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Commerce Cloud, Industries - veilig en betrouwbaar te kunnen leveren in publiek...
Salesforce en Slack Technologies hebben een definitieve overeenkomst gesloten waarbij Salesforce Slack overneemt. Salesforce zal Slack combineren met Salesforce Customer 360. Met deze combinatie wil het bedrijf het besturingssysteem voor het nieuwe w...
Progress heeft de uitgifte van een nieuwe reeks Progress DataDirect-connectoren aangekondigd. Met deze connectoren kunnen organisaties eenvoudig toegang krijgen tot gegevens die in verschillende marketingtechnologie-applicaties zijn opgeslagen. De re...
Kunstmatige Intelligentie is doorgebroken naar de mainstream als het gaat om toepassing in klantinteracties, volgens een nieuw rapport van het Capgemini Research Institute. Meer dan de helft van de ondervraagde klanten wereldwijd (54 procent) zegt n...
Om belemmeringen voor innovatie weg te halen zijn Amazon Web Services, Genesys en Salesforce samen gekomen met de Joint Development Foundation van de Linux Foundation om het Cloud Information Model (CIM) te vormen, een open source datamodel dat data-...
In today’s omnichannel world, combining all your touchpoints across web, mobile, email, ads, etc. is becoming critical for better engagement and conversions. That combination of touchpoints is hyper-personalization, which requires a compa...