Atos heeft de acquisitie voltooid van Profit4SF, een in Nederland gevestigde organisatie voor technologie- en managementconsulting, die is gespecialiseerd in Salesforce-implementaties voor Nederlandse klanten. Met deze transactie geeft Atos invulling...
Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taal...
Salesforce heeft Hyperforce aangekondigd, een platformarchitectuur die is gebouwd om Salesforce Customer 360 - inclusief Salesforce Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Commerce Cloud, Industries - veilig en betrouwbaar te kunnen leveren in publiek...
Cloud Native technologieën als FaaS (Function-As-A-Service), Cloud Native messaging en Serverless API Management zijn belangrijke bouwstenen voor een nieuwe generatie van integratie-architecturen. Praktische online ochtendsessie op 11 mei over Cloud Native Enterprise Integratie, toegepast op AWS, Azure en het Kubernetes ecosysteem.
Salesforce en Slack Technologies hebben een definitieve overeenkomst gesloten waarbij Salesforce Slack overneemt. Salesforce zal Slack combineren met Salesforce Customer 360. Met deze combinatie wil het bedrijf het besturingssysteem voor het nieuwe w...
Progress heeft de uitgifte van een nieuwe reeks Progress DataDirect-connectoren aangekondigd. Met deze connectoren kunnen organisaties eenvoudig toegang krijgen tot gegevens die in verschillende marketingtechnologie-applicaties zijn opgeslagen. De re...
Kunstmatige Intelligentie is doorgebroken naar de mainstream als het gaat om toepassing in klantinteracties, volgens een nieuw rapport van het Capgemini Research Institute. Meer dan de helft van de ondervraagde klanten wereldwijd (54 procent) zegt n...
Om belemmeringen voor innovatie weg te halen zijn Amazon Web Services, Genesys en Salesforce samen gekomen met de Joint Development Foundation van de Linux Foundation om het Cloud Information Model (CIM) te vormen, een open source datamodel dat data-...
In today’s omnichannel world, combining all your touchpoints across web, mobile, email, ads, etc. is becoming critical for better engagement and conversions. That combination of touchpoints is hyper-personalization, which requires a compa...
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...