Pegasystems voorspelt vier trends op het gebied van een-op-een klantinteractie in 2024 en de impact ervan voor bedrijven. Wantrouwen in AI neemt afHet komende jaar groeit het vertrouwen in AI als hulpmiddel om bijvoorbeeld processen efficië...
Het in Amsterdam gevestigde Marvia, een SaaS-platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing automatisering, breidt internationaal verder uit. Het bedrijf heeft haar klantportfolio op de Noord-Amerikaanse markt verdubbeld en zet ...
Dataiku benoemt Elissa Fink en Peter Campbell tot leden van de raad van bestuur. Dit nieuws volgt op de recente Serie E investeringsronde van 400 miljoen dollar en een waardering van 4,6 miljard dollar. Zowel Fink als Campbell hebben een indrukwekken...
Het modelleren met toenemende mate van detaillering, de analyse en het (her)ontwerp van business processen. Praktische training met methoden, technieken, valkuilen en best practices door dé autoriteit op dit terrein, Alec Sharp. Drie intensieve dagen op 10, 11 en 14 april in Utrecht.
Progress, leverancier van software en technologie voor applicatieontwikkeling en digitale ervaringen, heeft de uitkomsten bekendgemaakt van een onlangs door het bedrijf gehouden enquête naar digitale ervaringen, getiteld “Digital Experien...
It's not just you. Every marketing team struggles with what to do with its data. It's 2020, why is this still a problem and how can we fix it? You want to effectively collaborate, communicate and achieve your collective goals but you can't tame your ...
Een Digital Experience Platform (DXP) is een geïntegreerde reeks technologieën die zijn ontwikkeld voor marketeers om boeiende omnichannel-ervaringen te bieden. Neem deel aan dit 30 minuten durende webinar, waar we u laten kennismaken met de basisp...
Growth Tribe lanceert een AI voor Marketing & Growth opleiding waarin iedereen zonder technische achtergrond leert hoe AI en Machine Learning (ML) in de praktijk worden toegepast. Hiermee zijn voor elk bedrijf kunstmatige intelligentie (Artificia...
Softwareleverancier Adobe kondigt aan data science en algoritme-optimalisatiemogelijkheden in Adobe Target, de personalisatietool van Adobe Marketing Cloud, open te stellen. Hiermee kunnen merken hun eigen datamodellen en algoritmes toevoegen aan Ado...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.Een platform waarmee u omni-c...