U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.
Een platform waarmee u omni-channel gepersonaliseerde content kan bieden die ook direct inzichtelijk maakt welke communicatie werkt en die suggesties biedt om de conversie verder te verhogen door de communicatie nog verder (geautomatiseerd) te verfijnen.
In ons webinar op 14 maart, laten we zien hoe u met het juiste Web Content Management (WCM) platform:
• Content personaliseert op basis van data-driven marketing
• Inzage krijgt in nauwkeurige voorspellingen van online bezoekersgedag (Predictive Analytics)
• Conversie verder verhoogt doordat machine-based learning functionaliteit de voor de bezoeker meest relevante inhoud aanbeveelt tijdens het website bezoek (Prescriptieve Analytics).
14 Maart
11:00 uur
Registratie
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht