Webinar: Personalisatie van de Customer Journey
(14-03-2017)

Deel dit bericht

U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.
Een platform waarmee u omni-channel gepersonaliseerde content kan bieden die ook direct inzichtelijk maakt welke communicatie werkt en die suggesties biedt om de conversie verder te verhogen door de communicatie nog verder (geautomatiseerd) te verfijnen.

In ons webinar op 14 maart, laten we zien hoe u met het juiste Web Content Management (WCM) platform:
• Content personaliseert op basis van data-driven marketing
• Inzage krijgt in nauwkeurige voorspellingen van online bezoekersgedag (Predictive Analytics)
• Conversie verder verhoogt doordat machine-based learning functionaliteit de voor de bezoeker meest relevante inhoud aanbeveelt tijdens het website bezoek (Prescriptieve Analytics).

14 Maart
11:00 uur

Registratie

Partners