Dataiku heeft het onderzoek Total Economic Impact gepubliceerd waaruit blijkt dat de enterprise-klanten van Dataiku een return-on-investment van 423 procent realiseren. Het onderzoek is uitgevoerd door Forrester Consulting en beschrijft de financi&eu...
Google Cloud en SAP gaan een strategisch partnerschap aan om klanten te helpen bij bedrijfstransformaties. Zo kunnen deze eenvoudig kritieke bedrijfssystemen naar de cloud migreren en Google Cloud-mogelijkheden op het gebied van kunstmatige intellige...
DataRobot, aanbieder in augmented intelligence, heeft een Series G investering ontvangen van 300 miljoen dollar. De investering moet de platforminnovatie stimuleren en stelt DataRobot in staat de impact van augmented intelligence naar klanten wereldw...
Het modelleren met toenemende mate van detaillering, de analyse en het (her)ontwerp van business processen. Praktische training met methoden, technieken, valkuilen en best practices door dé autoriteit op dit terrein, Alec Sharp. Drie intensieve dagen op 10, 11 en 14 april in Utrecht.
Atos introduceert het Urban Data Platform, waarmee zij de totstandkoming van Smart Cities faciliteert door overheden te ondersteunen in hun missie slimme en geïntegreerde oplossingen te bieden aan burgers en bedrijven. Dit platform stelt steden ...
Benefits cases for AI capabilities are stuck in the dark ages: delivering projects that convinced your stakeholders to invest in the first place are not sufficient to ensure long-term success. This creates risk that, just as you are getting up to spe...
Dataiku bekrachtigt de nauwe samenwerking met Rabobank. Het platform van Dataiku ondersteunt het Data Lab van Rabobank bij het uitrollen van AI-projecten in de hele organisatie voor honderden gebruikers. In minder dan twee jaar tijd zijn er meer dan ...
In navolging van het Duits-Nederlandse innovatiepact hebben drie Europese techbedrijven de handen ineengeslagen in de vorm van een ecosysteem ter versterking van de Nederlandse industrie. De samenwerking tussen SAP, Siemens en T-Systems in Nederland,...
Targeting the right customer at the right time is one of the most efficient ways to optimize marketing campaigns - but 55% of marketers don’t feel they have sufficient customer data to implement effective personalization (Evergage, Inc.) While ...
Atos introduceert ThinkAI: een strikt beveiligde en schaalbare oplossing die organisaties in staat stelt om hoogwaardige toepassingen op het gebied van kunstmatige intelligentie te ontwerpen, ontwikkelen en implementeren. ThinkAI is speciaal ontwikke...
Na het Nationaal Politielab AI externe link en het AI & Mobility Lab externe link, lanceert de Universiteit Utrecht het AI & Sustainability Lab externe link. Het is het derde lab in een veelbelovende reeks waarin wetenschappers uit verschille...