Bijna de helft van de Europese bedrijven is van plan om meer te investeren in belangrijke CX-technologieën. Deze bedrijven willen hun investeringen in twee jaar tijd van 11% naar 50% verhogen. En 16% verwacht zelfs de uitgaven voor technologie&e...
Pegasystems komt met een nieuwe release van Pega Infinity. Dankzij verbeteringen op het gebied van low-code, toegepaste AI en automatisering en een moderne cloudarchitectuur kunnen organisaties met Pega Infinity 8.7 sneller apps implementeren en slim...
Derk-Jan Brand, voormalig Vice President en Managing Director van Pegasystems, is door de VANAD Group aangesteld als Chief Executive Officer van QuandaGo, leverancier van cloudgebaseerde customer experience- en procesautomatiseringssoftware.“De...
Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. Online tuturial van een halve dag op 7 december met DAMA-coryfee Alec Sharp. Schrijf snel in.
Het Nederlandse Macaw neemt de digitale dienstverlener netzkern over en zet daarmee versterkt in op het vergroten van haar marktaandeel in Duitsland. Dankzij de acquisitie is het bedrijf nu de grootste Sitecore-speler op de Duitse markt. De Microsoft...
Kunstmatige Intelligentie is doorgebroken naar de mainstream als het gaat om toepassing in klantinteracties, volgens een nieuw rapport van het Capgemini Research Institute. Meer dan de helft van de ondervraagde klanten wereldwijd (54 procent) zegt n...
Progress, leverancier van software en technologie voor applicatieontwikkeling en digitale ervaringen, heeft de uitkomsten bekendgemaakt van een onlangs door het bedrijf gehouden enquête naar digitale ervaringen, getiteld “Digital Experien...
Een Digital Experience Platform (DXP) is een geïntegreerde reeks technologieën die zijn ontwikkeld voor marketeers om boeiende omnichannel-ervaringen te bieden. Neem deel aan dit 30 minuten durende webinar, waar we u laten kennismaken met de basisp...
In today’s omnichannel world, combining all your touchpoints across web, mobile, email, ads, etc. is becoming critical for better engagement and conversions. That combination of touchpoints is hyper-personalization, which requires a compa...
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...